Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Med den hypen som MYZ har fått så er jeg ganske bull på at de skal klare minst 1 mill solgte ila 1 år … alt over 1 mill er bonus for min del

Om det blir bra eller ikke gjenstår å se, men det er mange som er nysgjerrige som kommer til å kjøpe , og det er en del

Hva med 2019, når vi har lagt bak oss et knall 2018, nye spill i pipen osv osv, i tillegg til de som fortsatt selger!:+1::rocket::blush:

Runt 1.5 miljoner views ENBART på de klippen som lagts upp på Facebook nu :slight_smile:

Runt 1 miljoner views eller mer på Youtube klippen.

Helt klart över förväntan

9 Likes

Var bullish selv… i forkant men dette er jo over min fatte evne den tid jeg har fulgt med Funcom ihvertfall

1 Like

Någon här frågade om man kunde se insynshandel. Här kommer en länk http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=434130
där man kan se det. Ingen handel på senare tid men vi får hoppas på att det kommer.

Att kursen handlas ner idag pga att Trump inför tullar på bla stål är ju ett skämt. Handelskrig in my ass. Det här är väntat och det är klart att amerikanarna vill skydda sin egen produktion. Europa kommer göra samma sak. Man får inte glömma att kineserna har en hel del regler för utländska företag som gör det svårt att etablera sig.

Sjukt mycket beror på upptakten mot lansering. Kan Funcom skapa en hype, släppa nya videos (både cinematic & gameplay), göra intervjuer etc etc så kan det gå väldigt bra redan vid release.

Man borde utnyttja all omtale man har fått nu och skapa mer “bles” runt spelet. Allt göra reklamvideos till twitch/youtube i populära gamingkanaler är också en idé…

Jag hoppas verkligen att Funcom ser detta och lägger av mer pengar till PR -alltid lättare att spinna vidare på ett momentum än att skapa ett nytt. Sen säger jag inte att man skall börja intensiv marknadsföring långt innan release; men det är viktigt att spelarna inte glömmer MYZ i allt annat som fyller marknaden. Man kan släppa lite “drypp” och sedan intensifiera närmare release.

Förhoppningsvis får vi en dato under GDC :slight_smile::crossed_fingers:

Hoppas de kommer med Dev diarys från Bearded teamet

1 Like

Det kan du nok regne med. Funcom har fortsatt noen svakheter som de må jobbe med. Men dt å Hype… Det kan de… Blir bra nå fremover, når de snart starter lokomotivet for alvor

1 Like

Som gamer hoppas jag att de släpper spelet i 4k HDR till PS4Pro, hade varit grymt fint att lira på storbilden hemma! :slight_smile:

1 Like

PCgamer har skickat ut samma tweet flera gånger nu. De verkar hypade

2 Likes

Hoppas det snart kommer upp pre-order och information om pris/release :pray:
Kanske det som kan få igång den här trögstartade raketen?

5 Likes

Jag hoppas det kommer på GDC :smiley:

2 Likes

Jeg kan forstå hypen til spillet, det ser veldig bra ut, det vi har fått se til nå!
Grafikken er en vinner.

Det som er både overaskende og skuffende, foruten manglende gameplay teaser er Single -Player. Multiplayer er et must i 2018. På konsoll er ikke dette helt krise, men på PC…

Skikkelig gameplay teaser sparer de antakelig til GDC .

2 Likes

Du vet at Skyrim er singel player? og det har jo ikke solgt noe særlig.

Jeg er ikke enig i at multiplayer er et must i 2018. Årstallet har ingenting med det å gjøre. Vi trenger like gode single-player spill i 2018 som vi trengte i 1992. Ofte føles det motsatt, at enkelte spille som blir utgitt som multiplayer helst hadde egnet seg best som single-player spill og fokusert utviklingen der.

6 Likes

Er jo mulig det blir multiplayer senere :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er bare bra om dere ikke ser på det som noe nedside og et must.

Jeg er av motsatt oppfatning. Det fokuserer ofte for mye på å utvikle en mediocre multiplayer som ingen kommer til å benytte seg av, for spill som egentlig bare burde holdt seg til singleplayer og brukt resursene der.

3 Likes

Fallout, Civilation er typisk spill som jeg liker å spille som singelplayer… GTA og…

Spelet har producerats i över 2 år. Finns nog en jäkligt bra story. Fria Ligan har ju tom hjälpt till med Storyn. Finns goda möjligheter här till en grym DLC modell