Ofta kan det anses befriande med spel som inte innehåller en multiplayer-del. Det satsas fortfarande tungt (med stor framgång) på stora singleplayer-titlar. Skyrim som nämnt är ett exempel, men också horizon zero dawn. HZD gick nyligen ut med att man sålt 7,5 millioner exemplar. Och det är bara till PS4 (exklusiv Playstation-titel)
Jeg tenker at vi skal være veldig forsiktige med å håpe på for mye her. Edruelighet tror jeg er lurt, om spillet selger 500.000 må det vel være allright? Å håpe på 1 million+ og sammenligne med feks XCOM og dets potensiale, farlig.
Hmmm… Har 4+ kompiser som alle har spillt både Xcom og Xcom2, og såvidt jeg vet så har ingen av disse spillt multiplayeren. Ble faktisk overrasket når du nevnte multiplayer
Diskuterte og viste spillet til noen gamere i går 14-17år alderen og i dag på jobb 25-35 år.
Begge gangene ble multiplayer nevnt som et must. Jeg er ingen gamer så jeg har ikke noen nevneverdig innvendinger utover dette. Så derfor:
Utrolig at det blir fokusert på det som ikke blir istedet for det som de har fått laget til. Hva er det med oss nordmenn? Våre kjære svensker som er her inne fokusere jo ikke på negative ting men heller ser mulighet. Legg av! Jises christ. Dette spillet blir konge uansett om det blir bare SP. Det kommer til å selge ræva av CE det første året. Og det vil si mer enn 750.000 første året.
Jeg har spilt og spiller mye. MP er ikke noe must om spillet er bra. Det er mange som presser gjennom MP også ender det opp med hacks og cheats.
Er spillet og historien bra så holder det for meg!
Det som er vist hittil er først og fremst for å lage hype blant potensielle kjøpere. Uten gameplay, så er det umulig å si om det som har laget er gull eller gråstein. Det eneste vi vet er at hype-videoen de lagde var bra.
Janteloven på sin best vel?
Vi kan diskutere opp og i mente om personlige meninger om hva som er bra eller ikke. Hva sier markedet av det de har sett til nå, hvor mange gir tommel opp, DET betyr alt, fordi det er disse som til syvende og sist skal kjøpe spillet.
Selv om mottakelsen har vært bra, så mener jeg likevel vi ikke skal baserer fremtiden til Funcom på dette spillet, vi vet alt for lite. For meg er dette ett positivt tillegg og en bonus som kan bidra til noe som allerede er veldig bra. Om du som singel får med deg ei reim hjem med kropp som en modell og innsats som en polsk jordbærplukker, så begynner du ikke syte hvis hun ikke gir deg blowjob…
Med hjälp av dessa så tycker jag man kan bilda sig en rätt bra uppfattning om gameplay redan nu. Ser grymt ut Hoppas självklart på mer hypevideos snart men det ser riktigt bra ut det lilla vi sett.
Det klarte de hvertfall. Er vel 2 mill+ visninger.
Potensielt max dårlig timing med makro. Samme har det vært i funcom tidliger se 2001, 2008.
Første trinn av hype-raketten er fyrt av, men er i ferd med å gå tom for drivstoff. Tipper neste trinn trigges på GDC i midten av mars
Hype, Funcom skillz ihht. PR og tidligere HITMAN og PAYDAY dev er grunnen til at jeg er bull til dette prosjektet!
Ja, det är inga lammungar som är involverade i projektet direkt.
Absolut, alla har rätt till en egen uppfattning! . För min egen del och de flesta av mina 30+ gaming-vänner så värdesätts en riktigt bra singleplayer (som horizon, last of us, uncharted) högre än fet multiplayer… men som sagt, olika köpsgrupper och olika preferenser
Men säljtalen för spelen ovan är i alla fall tilltalande; horizon 7,5M, last of us 15M, uncharted (alla spel) ca 45M. Nu ska det sägas att senaste uncharted-spelet faktiskt hade en multiplayer-del. Men eftersom den floppade så går jag inte in mer på den
Vi må jo snart begynne å regne på inntekt fra Youtube kanalen deres
Gå in på länken så får ni se hur många spel som släpptes i 2017 och som kommer i 2018. Samma genre som Mutant. Genren är het!!!
THE Hype is real