Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Uppdatering views:

Spridningen på Facebook är fantastisk atm!

Kom ett spansk klipp igår som har 156k views redan
Länk: https://www.facebook.com/MeuPS4/videos/1275113605955277/

De två klipp från Unilad Gaming på Facebook om Mutant har nu totalt 763k views.

PS4 klippet har 629k views

Hittat ca 80 klipp nu med sammanlagt 1.9 miljoner views, på bara FB!

På YouTube är de runt 900k views.

Totalt 2.8 miljoner views. Helt ok på några dagar? :stuck_out_tongue: Helt klart över min förväntan.

10 Likes

Funcom är helt klart duktiga på att skapa publicitet - ovärderligt för en publisher.

3 Likes

Över 3000 medlemmar i Steam gruppen nu! Blir intressant med GDC.

2 Likes

IMG_1121
IMG_1122

2 Likes

Folk tagger venner ca en gang i minuttet på Unilads Facebook-video. I tillegg deler en del fortsatt videon. Dette blir det views av.

8 Likes

Hmm, dette virket interessant! Kanskje jeg må vurdere å kjøpe litt funcom igjen…

3 Likes

Brer seg som ild i tørt gress den video snutten, helt klart att dette trigger folket. :+1:

2 Likes

Haha, så typisk at folk whiner om at Funcom bruker ressurser på dette, fremfor å fullføre CE. :joy:

Youtube comments er kreft.

6 Likes

Lett å gi opp menneskeheten når man leser denslags.

3 Likes
3 Likes

Nice - samme firma Funcom brukte (og trolig vil bruke til full-launch) for promotering av CE.

De gjorde en god jobb opp mot streamere, content-creators og pressen den gang, så dette lover godt for både MYZ og CE full-launch.

De har andre tunge titler i porteføljen som BDO og Fortnite.

evolvepr

5 Likes

Man kan undre på hvorfor dette eventuelt kommer før CE her.
q3, 2017:
The game will be launched in 2018, more information about the game will be
revealed as we get closer to the launch

Get closer, kan være så mangt.

Jeg finner det merkelig om MYZ vil lanseres på alle platformer samtidig FØR CE.

På PC alene er selvsagt mulig, men de andre plattformene betinger godkjennelsesprosesser slik vi kjenner det ifbm feks CE, hvilke vi vet tar tid.

Eneste usikkerhetsmoment er hvorvidt slike prosesser kan holdes skjult om utgiver ønsker dette.

Jeg vet ikke, men kanskje kan andre her inne avklare dette?

2 Likes

Enig, vi vet så langt ikke noen ting om hvor de er i løypen, annet enn at vi vet de nærmer seg målgang :slight_smile:

Jeg har ikke sett noen løypemeldinger hvertfall. Antar at vi får noen ifm GDC

Synes det var litt synd att Bearded ikke klarte å få MYZ ferdig til en Q1 tidlig Q2 lansering.
Mye enklere å finne åpne “vinduer” for lansering i denne perioden.
Seinsommer høst er vanligvis mye tettere mellom stor lanseringene, litt vanskeligere å få spalteplass.
Vi skal vel ikke forvente att dette spillet skal slåss mot de store gutta.

Jeg forventer vel kanskje ikke all verden, det er så lett å bli skuffet med for store forhåpninger.
Men jeg har ett ønske om at de kan selge rundt 500.000 eksemplarer kanskje!?

4 Likes

Vet vi dette med sikkerhet?

Nei, er fortsatt mulighet for H1-lansering, men man pleier ikke være så vage som “2018” hvis man har ting sånn passe klart.

1 Like

Jokeren er som sagt at Funcom selv har uttalt at informasjon om spillet vil komme:

(very) close to launch to achieve maximum impact and news value