Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Lager man gode spill trenger man ikke Denuvo. Det er som å legge en sporingsbrikke på 5kg i posen din når du er inne i en matbutikk og handler, selv om du er blant de som ikke stjeler, og kanskje du til og med er en hard core butikkshopper. Det kan føre til at du gir faen i å handle i den butikken neste gang. Og kanskje unngår du andre butikker som du vet gjør det samme.

Jeg kan forstå det i Funcom sitt tilfelle, som tross alt slapp spillet før det offisielt ble sluppet. Da hadde det vært kjedelig å ha en piratversjon gående, jeg ser den. At de fremdeles velger å kjøre Denuvo på Conan Exiles er uforståelig. Kun gratis reklame for spillet, og en slags demoversjon hvis folk laster det ned.

Husk også at det er barn og gjerne de med dårlig råd som først og fremst laster ned. Dette er fremtidige kjøpere av oppfølgere og andre spill fra samme utvikler…dersom de er fornøyd med denne.

1 Like
  1. plass på steam nå.
9 Likes

Just Cause 4, nede på 3 GTS

Lå ikke Artifact bak JC4 for litt siden? 1. plass innen rekkevidde?? :smiley: hehe

6 Likes

Sick!:open_mouth:

1 Like

Conan Exiles er vel ganske stort i Russland.

Jeg har forståelse for at de kjører Denuvo der.

Jeg har i hvert fall forståelse for at de kjører det på MYZ.

2 Likes

Her er link til Metacritic. Kan være greit å følge med litt der og🙂

Edit: Ser at Pablo har linket den tidligere litt lenger opp🚜

Har spilt 4 timer på Xbox idag, fungerer utmerket. :slight_smile:
Spillet er kjempebra!

21 Likes

Også i Russland har inntekt mye å si. Russere som har ok med penger og Steam-konto kjøper spillet uavhengig av Denuvo, med mindre de har noe mot selve kopibeskyttelsen. Denuvo forsinker prosessen for et fåtall som absolutt ikke vil betale. Disse kommer ikke til å betale uansett.

Det at MYZ ligger over Just Cause 4 på GTS (Som også hadde release i dag), er en bragd ingen trodde var mulig. I hvert fall ikke jeg. Avalanche studios har 300-400 ansatte.

11 Likes

Helt enig, jeg var ekstremt sikker på at dette ikke ville skje på noe tidspunkt første dagene.

5 Likes

Helt enig, det er helt utrolig :upside_down_face:

Er noen der inne som bare: why is this duck outselling our game!? :exploding_head:

13 Likes

Jeg var i likhet med dere av samme oppfatning. Selv om spillet har solgt mye mer før launch, så trodde jeg de aldri skulle bytte plass igjen, ikke for 10 min engang… Dritfett!

3 Likes

Noen ganger er det bare så DEILIG å ta helt feil! :money_mouth_face:

14 Likes

Ser at de som skriker høyest om Denuvo også indirekte skryter av sin kjennskap til cracker scenen, og legger ut om hvor lang tid det vil ta før det kommer en pirat versjon. Allikevel vil de ha oss til å tro at de vurderte å kjøpe spillet. Jeg vil tro dette er unger som ikke har kjøpt et spill i sitt liv, og syter fordi de de nå ikke får spilt Myz på noen måneder.
Angående pinned svaret på steam forumet, så var det litt unødvendig, men jeg ser ikke vekk ifra at det var det mest korrekte svaret i tråden.

1 Like

Söker man på google trends efter mutant ser man related keyword
etc, många torrents, så denuvo skyddar release försäljningen en del.

"Användare som söker efter termen sökte också efter dessa sökfrågor. Du kan sortera dem utifrån följande mätvärden: "

“crackwatch reddit+ 4800%”
“rutracker + 300%”
“the pirat bay”
“rarbg” +150%

1 Like

Bare at flesteparten av disse ikke kommer til å kjøpe det uansett.

2 Likes

Ikke bare for denuvo, flust med performance issues også. Ser myz har gått forbi på twitch igjen :partying_face:

Körde MYZ tidigare ikväll! Stort sett uteslutande positiv -spelet suger verkligen tag i en och det är svårt att sluta spela :sweat_smile:.

Ska jag klaga på nåt så är det nog att spelet ”laggar” lite under videosekvenserna. Det är inget man bryr sig så mycket om kanske, men jag som aktionär försöker gå spelet lite mer i sömmarna.

När det är sagt så är det säkert löst med en patch -jag är oavsett extremt nöjd med spelet! Blir mer i morgon kväll :+1:t2:

Edit: Kör ps4 PRO och har inte märkt nån liknande lagg tidigare

2 Likes

God morgen from Asia. #2 GTS :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Tenk at vi dro ifra JustCause

5 Likes