Nei, de kjørte 40% rabatt, så 24$ vs EA pris på 30$
Ref: https://massivelyop.com/2018/06/21/the-mmos-of-the-steam-summer-2018/
Nei, de kjørte 40% rabatt, så 24$ vs EA pris på 30$
Ref: https://massivelyop.com/2018/06/21/the-mmos-of-the-steam-summer-2018/
Da er det bare til å kjøre på!
Får kjøre litt lobbyvirksomhet på det.
Skal bli spennende å se hvordan den første helgen til MYZ blir. Synes spiller antallet holder seg veldig bra med tank på hvor kort spillet er. Er nok mange som spilte seg ferdig før spillet ble sluppet også.
Lanseringen av MYZ har totalt sett gått latterlig bra, og det vil vise seg svart på hvitt før eller senere
XCOM2 sålde 50% av PS4, så säg 25-30K XBOX bäst estimate.
bör vara totalt uppåt en 150K.
Frågan är om de får recoup på sin investering först, isf får vi de bekräftat snart
Husk at Game Pass gir en sum i engangsbetaling. Derfor tror jeg de er rimelig nær break even hvis de ikke allerede er over. ( jeg tror breakeven er rundt 150k uten game pass).
Hvis de selger 150k og har game pass i tillegg så tror jeg funcom når break even i desember. Mitt estimat er at noe over 150k solgte uten game pass er break even.
redigert: Yep, enig med estimatet til Evilfreud
Ser det for Xbox også er laget en tips og triks side:
Som jag skrev i morse; en enkel och väldigt billig marknadsföring är att använda förstasidan för det den är värd på Steam! Funcom borde byta ut bilden på MYZ -och ersätta med samma bild men med en massa review scores på. Den här LoU-bilden var den enda jag hittade i alla hast, men ni förstår säkert var jag vill (gulmarkerad text):
Typ några av de här:
Osv Osv…
Hoppas nån på marketing i Funcom snappar upp det här
En til som er happy, og nrå vi snakker inntektstrømmer så virker det å være en stor masse gamere som står klare for å kjøpe DLCs.
Viser bare at Funcom sin strategi er langsiktig. Og da betyr ikke intradags kurs så mye.
Mange profesjonelle reviews og brukerreviews trekker frem det samme - de vil ha mer MYZ og skriver eksplisitt at de håper DLCs er på vei.
Ellers synes jeg spillet står seg svært godt på GTS blant store titler på salg. Nærmer det seg PUBG også i dag, når vestens gamere skal handle - så synes jeg dette er lovende for salgsbanen.
Iom att Funcom är delägare till IPn så blir det i alla fall på något vis med Funcom på laget. Skulle bli förvånad om de inte redan har gjort avtal om DLC’s (eventuellt också uppföljare) och att det skall ske med Funcom som förläggare.-möjligtvis under förutsättning att MYZ har nåt ett visst försäljningsmål el dyl.
EXAKT så här var det jag menade:
Så -nu lovar jag att jag är färdig med masandet om det här
För att vara under hård konkurrens av kavlitetsspel i The Game Awards rean så tycker jag MYZ biter ifrån bra med en sjundeplats på GTS :
Mutant Year Zero ble nevnt på game awards i natt faktisk, av xbox sjefen som promoterte game pass
Når er det innafor å lansere en DLC som en tar betalt for ? Om 3mnd, 6mnd?
Eller er DLC forventet gratis
ARK leverte DLC før spillet var ute av early access, så når som helst er innafor
Første DLC gratis og ikke så stor, neste DLC betalt og litt størrelse på tror jeg er bra.