Er ikke mange stemmene som skal til for å få den over 80% så hvis noen her ikke har reviewet er det bare å sette i gang
Her ser dere et godt eksempel på hvor lite kjent MYZ er enda.
Her er en med 165k følgere på twitter å ingen av de som kommenterer har hørt om spillet virker det som
Er 78 nå ser jeg. Det tok så lang tid at det virker som om den begynner å gå i balanse.
Prominent gaming journalist det der. Var en viktig del av Giantbomb før han forlot dem i 2014. Spent på neste giantbombcast nå. De blir nok å elske spillet kjenner jeg de rett.
Cohhcarnage er tilbake
Myz er inne å kommenterer også
Dette vitner om at mange ikke kjenner spillet og potensiale for å selge på videre er god. Jeg tror dette spillet kan selge en halv mill ila året, som er “great success” som Borat bille sagt!
Et forventa lavere tall i dag, men fortsatt en fin økning! Satser på at det bygger seg opp mer over helgen.
Økning på 2828 medlemmer!
@megetgod postet denne på discorden

Sluppet 9. november og har etter en måned solgt over 100k med 1278 reviews (1408 om man inkluderer reviews utenfra steam) med 81% positive. Det ble sluppet på en fredag og peaket med 2697 spillere søndag samme helg. Thief simulator er kun på pc og koster 145kr.
Til sammenligning har MYZ 558 steam reviews (757 totalt) etter 3 ukedager, 78% positive og foreløpig peak på 4067 spillere (men myz kom på en tirsdag og vi har enda ikke hatt vært gjennom en helg med det). I tillegg kommer konsoll.
På google trends hadde thief simulator en peak på ca halvparten av hva MYZ foreløpig ligger på:
Edit:
Takk @Kalleklovn , jeg legger ved GTS plasseringene også:
God sammenligning! Kan bare legge til at theif Sim ikke var i nærheten av å gjøre det så godt som myz på GTS
Klokket inn 14 timer MYZ nå i kveld, og det er ett fantastisk bra spill. Jeg har ikke spilt turn based siden Xcom på 90 tallet. Regner med å ha igjen 3-4 timer til, spiller på hard så stemmer bra med 20 timer. Neste blir det å kjøre på det tøffeste nivå
Har blitt noen timer på meg også denne uken, på ps4. Spillet krasjet etter et par timer inn, men utover det har jeg ikke tenkt noe på det tekniske - det har ikke plaget meg. Koser meg virkelig med MYZ!
Spillet har helt fantastisk art direction - det ser rett og slett sinnsykt bra ut.
Blir MYZ en sleeper hit? Ja, det tror jeg faktisk. Min teori er at prisen skremmer bort en del kjøpere. Med en post-launch plan fra BL/Funcom og etter hvert rabatter i steam så kommer dette helt klart til å innta nye topplasseringer på Steam i månedene framover.
Gode spill selger godt, enkelt og greit
Hvordan er det å spille med kontroller? funker det bra?
Jeg tror også dette er et spill som selger bra på salg fremover i LANG tid.
Det føles helt naturlig å spille med kontroller
Är det någon som har mellan tumme och pekfinger koll på vad Funcom får per sålt kopi ?
Ca 8-14$. Median 10-11$
Skal bli gøy å se hva peak blir i helga. Ser VELDIG bra ut nå synes jeg!
#13 plass med 8 spill foran på salg. Bra det da
Jobbar sig upp bland rean . Var ner på 16e