Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

97 % positive reviews så langt i dag. 31 av 32. Får nok snart over 80% igjen. Steam kjøpte spill.

11 Likes

#15
Håber virkelig at man snart oplyser salg og et breakeven.

Kommer i kveld🤞

1 Like

Kl 0800 om det kommer.

13k+ på twitch, å snart kommer cohhcarnage. Hadde vært konge å fått han på nå

3 Likes

https://clips.twitch.tv/SullenCrowdedAdminWoofer

Hyggelig :slight_smile:

Det er jo over 10 000 som ser han spille path of exile og reklamere for MYZ.

6 Likes

Han streamer MYZ senere i dag

22 Likes

Blir snart en test her på PS4…hvis sønnen på 16 gidder😊

1 Like

Cohh
“ the story keeps getting better and better, i love it”

3 Likes

Han elsker det :grin::grin::clap::clap:

4 Likes

Håper flere streamere legger merke til spillet :pray:

1 Like

Litt stille her ikveld. Blir det første tur ut av førstesiden i natt? #19

Fordi halvparten har solgt seg ut :wink:

Takker og bukker for responsen i går hehe :smiling_face_with_three_hearts: Dagens update:
image
Steam-reviews:
image
PS4:
US: 50 (49 i går)
EU: 129 (109 i går)

24 Likes

Hvorfor tar du ikke med reviews fra de som har kjøpt via andre sider, men aktivert på steam? Er vel ikke så mange som fikk utdelt presse kopier :thinking:

Noen må jo nesten ha kjøpt de aksjene og. Tror det er gode muligheter for at de som kjøper på disse nivåer kan le hele veien til banken om ikke så lenge. Dagens kurser er en vits… og ikke en god en.

2 Likes

Korrekt meg om jeg tar feil, men rimelig sikker på at multipliern bare går mot Steam-reviews.
Edit: kan få fiksa en oversikt over PS4 reviews, istedenfor bare sånn daily som jeg bare slenger med nå.

3 Likes

Du kan tracke all reviews eller kun steam reviews. Over tid spiller det nok liten rolle, men akkurat når spillet blir gitt ut så er det mange som har forhåndskjøpt utenfor steam. Deres kjøp, uansett om det er høyt eller lavt, er ikke representativt for salget videre ut spillets levetid og derfor er det enklest å bare ta utgangspunkt i reviews av spillere som har kjøpt på steam.

3 Likes

Har hatt litt for mye fritid i aften, så her kommer litt prediksjoner og funderinger. Etter å ha summert reviews etter uke 1, og deretter gått igjennom alle reviews for alle konsoller etter CE full launch, for så å sette opp en salgsbane basert på den nøyaktige utviklingen til CE, så får vi denne stå etter endt 2018 :

PC PS4 US PS EU
496 28 65
328 22 52
277 17 41
1943 117 276

Ser bra ut i mitt hode. Langt over breakeven om det skulle slå til ivertfall!

Ellers hva tror dere om salget på PS4? Er det her vi skal få samme bombe som vi fikk med salget av CE på samme konsoll? Jeg klarer ikke å ikke være bull til den utvklingen som skjer i Europa-storen for øyeblikket, og det kommer sannsynligvis til å koste meg et lass med penger! :stuck_out_tongue:

Sjekka opp noen enkle ting bare for gøy. Men Darksiders III hadde altså solgt 44.000 retail PS4-kopier i USA den 03.11 (Pre-order). De har 137 reviews. (Jeg antar retail kan reviewe på akkurat samme måte som digital?) Faktor på x321 om de ikke skulle ha solgt noen eks. fra 3.11 frem til i dag.

Just Cause 4 hadde 15k den samme datoen, har nå 70 reviews. Om de har solgt 0 siden da så har vi en ratio på x166,

JC4 inn på 6. plass retail i UK. Solgt 60% mindre enn sin forgjenger. Ifølge VGchartz vil det da tilsvare 115.508 kopier retail i europa på PS4. (Billig sammenligning, men jeg nevnte det var mest for gøy). 73 reviews i europa-storen. Selger bedre enn COD og Spyro etc.

Vedlagt forhold mellom reviews i US-store og listeplassering i UK i perioden.

US UK
Reviews Plassering
RDR2 740 2
COD4 196 7
BF5 173 4
Fifa 19 83 3
JC4 70 6
Spyro 56 8

Har bare reviews for US i perioden, men her er en sammenligning i forhold til listen. Merk at JC4 har hatt fire dager mindre å samlet reviews enn de andre på listen. Det må da ha blitt solgt noen kopier av JC4?

Hva tenker dere om salget til nå? Da spesielt konsoll.

Kilder :


VGChartz, PS-store.

3 Likes