Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Hadde du orket å tatt med hvor mye % positivitet også i tabellen? Kunne vært interessant å se, da det ser ut som de siste patchene til nå har fungert.

3 Likes

Oppdatert nå.
Edit: tolket feil… haha, skal se om jeg får gjort det i morgen :wink:

3 Likes

Puha… Igen på side 1
#23
Med 5-7 store spil foran med stor rabat

3 Likes

#19
Er Europa vågnet

Spelade mer MYZ igår efter några dagars paus och det slog mig vilken juvel detta faktiskt är. Då uttalar jag mig som gamer & inte investor.

Extremt bra jobbat av BL / Funcom! :slight_smile:

8 Likes

Det er jo trøsten, dette spillet vil nok selge bra over veldig lang tid. Om det ikke selger like mye i lanseringsmåned som vi håpet på, så vil det nok gi en solid inntekt til Funcom i løpet av de første 12-24 månedene.

6 Likes

Lagde en Off-Topic post på Xcom 2 sin Steam diskusjon side hvor jeg anbefalte Mutant, får se hvor lenge den får stå eller om det er noe reaksjoner på den der. “All PR er god PR”

13 Likes

Gamer.no

image

12 Likes

link?

Setter man anmeldelser på alle språk (steam) er det akkurat 80% (very positive)

Scoren går OPP, spillet er KNALL! Synd spillet ikke er mer kjent.

Rettelse, alle anmeldelser (utenfor steam også)

3 Likes
1 Like

BOOM

9 Likes

Den 12 mnd grafen føler jeg ikke gir så mye. Ikke uventet eksploderer interesse når spillet er lansert, sett i forhold til tidligere i år.
Ukensgrafen er mer spennende. Morsomt at den peaket høyere igår enn tidligere i uken. Det får være et godt tegn.

image
Ellers er det en ny stat på kartet, Tennessee. Hvorfor er det bare hillbilly country som plukker det opp ? :stuck_out_tongue:

4 Likes

Vel, selv ser jeg en korrelasjon mellom blå streker og …

1 Like

Dropped Frames podcast med itmeJP, CohhCarnage, Ezekiel_III og 10 000 viewers dekker MYZ og skryter veldig av det.

3 Likes

Veldig mye ros…

1 Like

https://www.twitch.tv/itmejp

Dette som er greia med bra spill: de selger seg selv, med frivillige evangelister. Å ha en i Cohh Carnage er gull verdt - slik som vi ser direkte her.

Edit:

Noen bør klippe dette, så det kan deles. Er jo ikke annet enn utrolig hvordan de på fullt alvor lovpriser dette spillet.

10 Likes

Dette er hvorfor jeg sitter i saksa igjen, MYZ er så jævlig bra at jeg klarer ikke selge aksjer…

4 Likes

Sjukt bra reklam

1 Like

De har jo diskutert det i 10+ minutter tror jeg men denne var fin:

https://clips.twitch.tv/ScaryApatheticWoodcockNomNom

5 Likes