Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Perfekt! Sprøtt å se at det er 2x så mange reviews utenfor USA som i USA. Det er et eller annet som gjør at MYZ ikke har slått an så bra der.

Okänd IP och de har en jobb att göra med kommunikationen. Xcom är stort i USA, hade fler känt til spelet så hade det garanterat sålt mycket mer

Spillet er kanskje relativt dyrt der? Et av de dyreste landene pluss at svært mange er fattige eller i nærheten av fattige. De vurderer kanskje ekstra nøye ting som timer/$.

Cohh just gave his recomendations, great game, every cent worth

6 Likes

Ja bare flotte ord fra cohhcarnage etter at han nå har spillet igjennom hele spillet :slight_smile:

1 Like

Herlig å se Cohh oppsummere sine tanker om spillet. Virket som noe han tenker å laste opp på Youtube, ettersom han kalte det en “thoughts video”.

4 Likes

It released without me even knowing it.

I had many people in chat asking me if i was going to play it, and finally i i did.

Dette er en fyr som virkelig følger med også.

Skal ikke mye til for å gjøre denne salgsbanen tykk og fin.

19 Likes

Sier litt om hvor laber markedsføringen har vært.

Når Cohh, som ELSKER slike spill, hadde ikke engang hørt om MYZ.

1 Like

Laber i forhold til andre indie AA-spill mener du da eller?

1 Like

Behöver sätta in en stöt här, smida medan järnet är varmt som sagt :grinning:

Forventer selvsagt ikke read dead redemption nivå. Men denne gangen sponset ikke funcom streamere engang, som ved CE.

Något jag verkligen inte förstår! Jo; Lirik & co kostar säkert jäkligt mycket, men det var ju (minst sagt) en succé med CE…

Er jo enda bedre reklame om stream seere vet at man får den ekte og oppriktige versjonen av streameren sin. Om man betaler for det må det merkes. Så lenge de har fått tungvektere som CochCarnage til å omtale spillet så er det jo pga spillet i seg selv som overbeviser og ikke lommeboka til selskapet.

De har akkurat lansert og Funcom vil være publisher for evig. Det er mye Funcom kan gjøre som Bearded Ladies kan dra nytte av uten at det koster skjorta. PR er faktisk Funcom veldig god på. Det kommer rabatter, bundles, DLC’s og reklame.

Funcom har nå alle muligheter med dette spillet. Bare vent og se… :slight_smile: Så er det jo det beste med alt at de om ganske kort tid vil ha publisert en haug med nye spill bare de neste 2-3 årene. En haug! Jeg tror jaggu at alle vil gå i pluss. Noen mer enn andre. Venter selvsagt på superhit’en som jeg tror intenst Funcom har potensiale til å lage.

10 Likes

2 mill følgere. 10 x større en cohh på youtube. Litt av poenget mitt med at russland har blitt truffet best av de store nasjonene på steam, som vi ser igjen her.

13 Likes

Det er ikke bare størrelsen det kommer an på. Seriøsiteten påvirker hvor mye man vektlegger om man vil kjøpe. Det er mange stream seere som ser på damer spille bare pga kløften eller som ser på unggutter som er sprø og underholdene. Uten referanse til han du linket her på noen måte. Og såklart, størrelsen betyr også mye.

1 Like

Cartoonz med sin fjerde myz video akkurat nå. Han har 2,7 mill følgere, og de foregående videoene er sett hhvs 90k, 163k og 316k ganger

15 Likes

Veeeldig interessant å se om det kommer Switch versjon eller ikke. DLC ser vi nesten garantert, det er et fint tidspunkt å kjøre del to av markedsføringen :yum:

2 Likes

Dette kan feiltolkes. Jeg får si som Hareide:

‘Britt Elen, eg beklagar da’

2 Likes

Steam community.
image

Steam reviews. Mister antallet reviews fra 21-00 i utregningen av prosentvis positive reviews, blir derfor delay på en dag for den. (Foreløpig: 84,62%)
Steam reviews - prosentvis positive reviews - prosentvis økning i reviews.
image

PS4 reviews.
image

15 Likes

For et fantastisk bra spill. Har spilt totalt 17 timer til nå, og det blir bare bedre og bedre. Håper virkelig at de kommer med DLC og evt en oppfølger ! :pig: “Lasse’s grisefarm” og en grinende gris. Geeenialt :joy:

15 Likes