Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

:smiley:

6 Likes

Jeg hadde satt rekord på 60-metern hadde jeg sett “det der” på skogstur.

2 Likes

Og etter 60 meter hadde du stått der med en pil i hodet.

3 Likes

Ligget.

2 Likes

Sykt rått.

Aldri vært noen cosplayer selv, men ser jo at det kostymet der ser bra ut. Litt av et univers Funcom har fått tilgang på :slight_smile:

MYZ blir en bra uppladdning till Coop shooter spelet som jag tror är Mutant Chronicles :sunglasses:

2 Likes

MYZ är verkligen skitkul! Inte många spel jag kör om, men jag är i full gång med runda två med svårare svårighetsgrad :).

2 Likes

Steam community:
image

Steam reviews:
image

PS4:
image

7 Likes

Försäljningen är väldigt låg nu. Väntat scenario på ett SP spel. Nu är det dags för FC att börja visa vad de vill göra med spelet framöver.

1 Like

“Mutant Year Zero is the only strategy game in the world that lets you play as a giant humanoid duck. If that alone doesn’t sell you, know that Mutant Year Zero is a tough, dynamic, and equally rewarding turn-based strategy RPG, set in a distant post-apocalypse. The survivors scavenge through the remnants of destroyed civilization, on a mission to defend their last stronghold. It’s on you to save them”

7 Likes

Noen som hvet hvor lenge MYZ skal være på gamepass ? Og vil fremtidige DLC også være gratis ?

Ganske så fin statistikk siste dagene.
Steam community:
image

Steam reviews:
image

PS4:
image

16 Likes

Intressant med tanke på en potentiell MYZ-lansering på Switch:

1 Like

SC:
image

Steam reviews:
image

PS4:
image

18 Likes

Strålende at du holder statistikken ved like!

Merker at nettsiden til PS-store jeg antar du benytter henger etter (trolig en ukes tid etterslep) PS-store du har tilgang til gjennom selve konsollen.

Gjennom konsoll har MYZ 303 reviews i EU-butikken - til sammenligning har CE 1100.

Hva antyder det hva gjelder salg? (@Christian)

Slått sammen med US-store er man på ~400 reviews.

2 Likes

Ja, bruker bare nettsidene.



Vet ikke om jeg har lett tilgang til å sjekke US-store på PS, så fortsetter bare slik jeg gjør det nå. I tillegg er jeg en del borte på kvelder, så er greit å kunne ta et kjapt screenshot på nettsida . :wink:

3 Likes

239 steam purchase reviews for MYZ siden nyttår, så 14k - 19k solgt dette kvartalet, eller lineært ekstrapolert til ca 60-80k for hele kvartalet. Trenden er fallende, så har ikke troen på så mange solgte, men de kan jo komme med en DLC e.l. for å dra det opp.

Conan Exiles har 297 steam purchase reviews, estimert salg ca 18k, lineært estimert for hele kvartalet 80k. Her vil nok også dabbe av litt. Forbehold om DLC e.l.

Har ikke sjekket konsoll, og gidder ikke akkurat nå. Det ser samme hva utrolig mye bedre ut enn Q1 2018 hvor Funcom “kun” hadde inntekter fra CE på PC EA og Xbox EA, mens det i år har fra CE på PC, Xbox og PS4, og fra MYZ på PC, Xbox og PS4.

Jeg skriver “kun” fordi de i tillegg har inntekter fra AO, AoC, SWL og litt annet småtteri.

For meg ser det ut som at strategien til Funcom allerede vil ha god effekti 2019, dvs at de ikke får de store “dippene” i inntekter mellom releasene, som Q4 2017 og Q1 2018.

13 Likes

Blir dessverre ingen updates før tidligst søndagen.
Lagrer statistikken på mobil så lenge.
SC:
image

Steam reviews:
image

PS4:
image

15 Likes

287 ratings i EU nu. Rullar på bra.

2 Likes

SC:
image

Steam reviews:
image

PS4:
image

19 Likes