Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Sladdat från Redeye:

12 Likes

Fin helg! :smiley:
SC:
image

Steam reviews:
image

PS4:
image

9 Likes

Setter en femmer på at MYZ kommer på tilbud 4 februar under “steam lunar sale”

3 Likes

Når de ligger på 400 plass på steam burde det komme på salg ja.

Trodde kanskje Gamevizz var feil når den påstod plass 403 men måtte faktisk til plass 444 for å finne det på Steam GTS. Nå er det heldigvis stor variasjon på plasseringen i løpet av døgnet men helt enig i at det begynner å bli på tide med et salg nå ja.

Litt skuffet over at det ikke har kommet noen indikasjon på hva de eventuelt gjør med spillet videre men får håpe de forteller litt om det ved Q4-presentasjonen da.

Rullar på fint med reviews på MYZ dock. 310 stycken i Q1 redan köpta på Steam. Så de är ju inte precis akut :slight_smile: 9 stycken igår.

1 Like

Ja men GTS-plasseringene er i en fallende trend og spørsmålet er om man skal melke fullprissalget maksimalt eller om man kan være tjent med å kjøre et salg før interessen faller for mye.

Man behøver jo ikke å kjøre så veldig stor rabatt i første salg.

Kommer nog väldigt snart gissar jag…

Jeg tipper første salg er på ca 20% og kommer i forbindelse med første DLC. Jeg antar at de jobber med en DLC for spillet for å holde liv i inntektsstrømmen framover.

Det kommer sälja bra gissar jag; “alla” gillar spelet och efterlyser mer innehåll. Skulle gissa att en stor majoritet av de som köpte spelet kommer att köpa DLC :slight_smile:

3 Likes

På dagens presentation är det confirmed med mer content och de överväger fler plattformar :smiley:

5 Likes

Kommer garanterat till Switch innan vi får se ny content :+1:

1 Like

Tja kan vel være de ønsker å fikse litt av det de nevnte som bekymringer fra spillere og kanskje ha litt mer innhold før de eventuelt lanserer på Switch. Jeg tror ikke Switchlansering er det første som kommer.

Når det gjelder bekymringene så tror jeg gjenspillbarhet er den største. De bør (i følge meg :slight_smile: )få til en måte man kan spille mer på uten å måtte gjøre akkurat det samme flere ganger.

1 Like

haha nej helt klart kommer content före Switch release. Tar sin tid att outsourca och porta spelet.

1 Like

Är inte så säker på det, men du kanske har rätt. Jag tror dock de har tjuvstartat en portning :slight_smile:

SC:
image

Steam reviews:
image

PS4:
image

13 Likes

SC:
image

Steam reviews:
image

PS4:
image

20 Likes

15% rea på Steam. Lär inte gå upp rejält i placeringar iom att de är så stor rea och fokus på de stora titlarna

5 Likes

Dette er vel første salget for MYZ? Kan håpe at mange har ventet på denne muligheten til å kjøpe :slight_smile:

2 Likes

15 % rabatt er desverre ikke nok til å friste mange. Vertfall ikke når det er flere hundre andre gode spill på tilbud, og ja MYZ er et fantastisk spill som ikke mange nok har oppdaga enda, og det ser ut som det forblir sånn