Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

MYZ klättrat från plats 210 till 109 sen rean började

5 Likes

#95 GTS nå.

1 Like

Skjønner ikke hvorfor folk klager på 15% rabatt. Helt tydelig at det gir bra salg.

3 Likes

Er forsåvidt enig i at det er helt greit å starte med 15% på første salget. Får jo hanket inn noen nye på dette prisnivået også.
Synes det er for tidlig å konkludere med at det gir bra salg. Jeg vil gjerne se det en del høyere og over litt tid før jeg konkluderer med det men er jo på vei opp nå så det er jo håp :slight_smile:

1 Like

#86 GTS nå. Synes det viser bra økning med tanke på 15% rabatt. Tyder jo på fortsatt interesse for spillet👍🏻

3 Likes

Dette er jo helt i henhold til boka, volum på hvert salg fremover. Så plutselig en dLC og boom.

3 Likes

#80 :blush:

Gikk fra 250-80, selv med masse andre spill med rabatt. da vet vi at rabatt fungerer, og at det er interesse der ute.

5 Likes

Det sier jo også at spillet er rimelig bra priset. Akkurat så dyrt at folk satte det på watchlisten, men billig nok til at selv en 15% rabatt (symbolsk) var nok til at folk kjøpte spillet. :slight_smile:

4 Likes

Synes det er på tide at de opplyser litt om veien videre med MYZ. For folk som vurderer å kjøpe spillet kan det jo også være greit med en bekreftelse på at det kommer mer og at spillutviklingen ikke ble lagt død i desember.
Siste oppdateringen de ga på Steamforum er patchinformasjon om oppdateringen “MYZ Critical Bug Fixes (19.12.2018)”.
Synes det er på høy tid med en “MYZ - the way forward” oppdatering.

7 Likes

Bare å spamme dem i sosiale medier og spørre ,)

Viser seg jo at vi ofte klarer å få svar når vi spør saklig.

Jeg tror ikke de har lyst å gå ut med info før de har en dato spikret og i nær framtid. Spillet er såpass lite at å kaste bort PR på info lenge før release av DLC eller Switch versjon neppe er lurt.

1 Like

Det er relativt umulig å vite om det lønner seg å bare vente til omtrent lansering med å gi noe info, eller om det lønner seg å være transparent og fortelle verden hva man jobber med.

Jeg snakker bare om å informere på forum om at det faktisk skjer noe. Når siste livstegn var 2 uker etter launch og det har gått nye 7 uker siden da så fremstår ting rimelig dødt.

5 Likes

Håller med -de bör kunna hålla en dialog (a’la CE) utan att avslöja detaljer. Bara för att skapa en community och på så vis bidra till att intresset upprätthålls :slight_smile:

2 Likes

Ja det er mye man kan fortelle om fremgang og pågående oppgaver uten å måtte fortelle om leveransedato. Her har funcom vært altfor defansiv!

Edit: om de planlegger å gi en bombe med info på q4 presentasjonen, noe det ser ut til, så er jeg redd for at viktig info kommer i skyggen av annen kul info. De kunne heller dryppet ut litt info etterhvert for å holde seg interresant for både oss og spill communityene

2 Likes

Såklart man kan tycka att Funcom borde kommunicera mer kring MYZ. Vi vet ju att mer är på gång.

Titta på sociala medier (Twitter och Facebook). Mutant är aktiva där!

Att de är tysta om roadmap framöver har väl mer och göra med att man kanske förhandlar med TBL, förhandlar med andra förläggare (Spike chunsoft) om andra plattformar osv. Man skriker ju inte ut om inget är klart.

1 Like

Promotar MYZ ihop med Frostpunk för och nå 30 euro så man får 5 euro cashback

15 Likes

Rea på PS4 ! 22-24 % beroende på land. Rean pågår 6-21 februari. Lär komma i US snart med.

10 Likes

De var 305 ratings i EU när rean började igår kväll. 312 nu så helt ok ös på rean på PS4 :slight_smile:

3 Likes

MYZ syns bland de stora spelen på rean. “Big Games, big discounts” . På första sidan tom.

16 Likes