Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

https://store.steampowered.com/sale/lunar2019

MYZ blev nyss highlighed (frontat) på rean. Gäller 24h :slight_smile:

14 Likes

Boooom nu börjas det . Mer content snart med

18 Likes

Nice! Mye av det folk spurte etter, mer spilletid.

6 Likes

Dette er bra! Mer replayability. Ser ut som highlighted deal har hjulpet litt på gts også :smiley:

Edit: Kan noen med en twitterkonto ta ansvar for at cohcarnage får med seg dette :tada: :innocent:

5 Likes

@h3nk1

Samma kartor men med nya fiender etc? Smart sätt att förlänga upplevelsen på. Bara placeringen av fienderna är make it or break it i den här typen av spel! :+1:t2:

2 Likes

Knallbra med leaderboard i spill! Dette motiverer til å gjøre maps om og om igjen :clap:

Forstår eg det rett at de da har fokusert på å øke spillbarheten enn å lage DLC?

3 Likes

I ett första steg så har de nog mest lyssnat på communityt, feedback på issues och vad som behövs mer. Så nu kommer patch + mer replayability. Nästa steg lär bli mer content (DLC).

Sista stycket i posten är ju intressant :slight_smile:

“Keep watching this space. We’ve got even more stuff coming down the line, but we’re not quite ready to talk about that yet.”

4 Likes

Jeg tror de har prioritert helt riktig :slight_smile: Gi spillerne et grunnspill som er gjenspillbart og så selge mer innhold.

2 Likes

Vel, dette var overmodent og godt nytt.

1 Like

Ja, de har prioritert akkurat som jeg hadde ønsket. Bedre løsning på gjenspillbarhet enn jeg hadde tenkt. :sunglasses:

2 Likes

Samme tenkte jeg :slight_smile: Skulle tro de jobba med å lage spill :slight_smile:

4 Likes

Hehe, ser hva du mener, men det er digg når man tenker: “perfekt” når de legger fram planene :ok_hand:

7 Likes

Plats 76 på Steam :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

10 Likes

Har nå prøvd Stalker Trials Open Beta og spillbarheten er skyhøy :raised_hands: Her kan man spille om og om igjen for å fintune taktikken og score mest mulig poeng. Man har en all time ranking, weekly ranking og friends ranking. Ellers lite nytt, bare mer av det gode :smile:

10 Likes

Betan är bara till PC än så länge?

Jepp

1 Like

Initially this will only be available to PC players, but we’re planning on rolling it out to consoles as well.

2 Likes

SC:
image

Steam reviews:
image

PS4:
image

19 Likes

:sunglasses:

20 Likes