Skal ta en sjekk i konsollversjonen av PS-store etterpå. Kan hende spillet er featured eller noe i den dur…? Interessant utvikling.
Jag kollade i min PS4 nu och där visar den 97 ratings. Så de verkar som att de har ändrat om rejält. Alltså när du tittar i browser så ser man region baserat men inne i PS4an är den mot länder.
Hur många ratings ser du? @h3nk1
Sjekker når jeg er hjemme om en times tid. I min PS-store gjennom konsoll har jeg alltid sett EU-tallene btw - som typ ligger en ukes tid i forkant av tallene man ser i EU PS-store med nettleser (er litt etterslep).
Gött! Säg till sen.
Dette er på min us account innelogga på ps4. Når jeg logger på us store på nett står det 299 reviews
Hm, får 97 reviews her også nå. Tidligere har jeg fått tallene for man ser på EU PS-Store (ref. nettleser).
Kan de 97 være tilknyttet «tilbudsversjonen» av spillet? Eller at man av en eller annen grunn ser «country» spesifikke reviews når et spill er på tilbud?
Hvis jeg f.eks ser på Darksiders 3, som ikke er på tilbud, så har det 484 reviews (dvs. en stor økning)…
MYZ passerte DS3 i antall reviews for en god del uker tilbake i EU PS-store. Men virker som om antallet på ulike spill er relativt veldig forandret, uten at jeg skjønner logikken bak.
Haha verkar inte finnas någon logik längre kring hur de räknar alltså. Att vi ser 97 ratings kan ju vara att det är för Norden.
De vi kan se är att ratings rusar in… 4 till på EU. 704 nu
Ja, litt merkelig.
Hvis reviews matcher EU-store igjen etter tilbudet / rean er ferdig - så er riktignok det forklaringen på det lave antallet man ser på PS-store via konsoll nu.
Om någon vill kolla hur de ser ut i andra EU länder inne i PS4an så kan man ändra land
Man finner forresten MYZ på forsiden av «Popular Games» i PS-Store nå:
Greit selskap å være i det der.
Så det selger nok helt greit (høyt opp på oversikten over spill på tilbud også)
SC: (kommer bare til å skrive antallet fremover).
Steam reviews:
PS4: Voldsom økning her, som nevnt over.
Kan vel sannsynligvis konkludere med at noe er galt. Så spørs det da om det er de gamle eller de nye verdiene som er gale
Tipper de nye er mer korrekt. Gikk mange dager med så å si null reviews på us store blant annet spekulasjon selfølgelig…
Det hadde stemt bra med Google trends for MYZ. Samtidig, spillet ligger på lista over populære spill.
Er det noen grunn til at det skulle ta av så mye på konsoll men ikke pc?
Hva mener du med at det passer med Google trends?
Den har vel stort sett bare vært fallende og viser ikke noen store utslag i det siste som jeg kan se.
Att de blev så många fler ratings har inget med nuläget att göra. Bör vara en korrekt eller felaktig korrigering bara. Att ratings trillat in i högre takt EFTER ändringen har med allra största säkerhet exponeringen på PS store
Gidder du formulere et spørsmål rundt økningen vi kan spørre funcom om på møtet?
Som sagt har jag skickat mail till ps store. Möjligt de kan ge en förklaring på saken. Jag postar här så fort de svarar
Avvakta rapporten först innan frågan behöver ställas