Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

1507 online! #humbleeffekten

10 Likes

Absolutt. Og det høye antall positive reviews er strålende og kan gi en bedre langsiktig effekt. 90% positive nå siste 30 dager jo strålende, og totalt så ligger spillet på 82% som er en grei buffer for å holde seg over det viktige 80% nivået.

For de som ikke følger med var 4067 peak ved lansering, og 255 på søndag for en uke siden. Det vil si at hvis det i dag peaker rundt 1550 så er det rett under 40% direkte sammenlignet med dagen etter at spillet ble lansert og omtrent 6 ganger så mange som uka før. Rimelig bra kan man vel si.

Dette viser jo at det er mange som fint vil ha spillet, men enten fordi det var for dyrt eller de ikke visste om det, så har de inntil videre ikke skaffet seg det. Med DLC og Switch og presseomtale når ting skjer, så vil nok spille selge jevnt og fint med tydelige spikes når ting skjer i hele 2019.

9 Likes

Imponerende tall! Endelig er det flere som oppdager denne smaragden av et spill! Godt jobba Funcom😘

3 Likes

Longtail effekten på mutant blir lang!

https://www.penny-arcade.com/news/post/2019/03/04/barrier-to-re-entry

2 Likes

…there’s a stealth aspect there, a sneaking around clearly defined areas of enemy awareness, so that you can progress quite far into places you are not ready for. And this game, just as games of old, doesn’t give a fuck if you aren’t ready.

Siste setning er en av hovedgrunnene til at jeg virkelig elsket MYZ.

1 Like

120k følgere på twitter. Ezmode.

4 Likes

Yes, passer perfekt med stalker trials.

Steam reviews:
image

PS4:
image

18 Likes

Rusler jevnt og trutt! Akkurat sånn vi liker det :+1:t3:

3 Likes

denne passer her tenker jeg.

2 Likes

https://www.twitch.tv/fextralife

~8k seere (gaming community).

3 Likes

Virker da som noen på den Asiatiske siden liker Mutant iallefall!

Med en god dose google translate:

Jeg virkelig gjorde en god shopping i år mutant år Zero :duck: turn system Stealth ingen nivå oppdra handle uten fienden respawn, Antall elementer høyden på terskelen til kamp i den begrensede, men granat sterk og dyktighet til en eller annen måte blitt dyret søte og ødelagt i City of Eden mål god min :heart_eyes_cat: fav spillet veldig fin :tada: design :pig:

6 Likes
1 Like

Steam reviews:
image

PS4: (starta med PS4 for Asia):

19 Likes

30% rea. Ratings rusar in

13 Likes

Steam reviews:
image ¨

PS4:

7 Likes

Ta og lag noen fete grafer av det her da? :smiley:

I approve of this message:

Svinaktig bra

Wow!

Du kan inte skriva PS4 asia. Spelet finns på PS4 Japan där spelet har 18 ratings och Korea där det har 15 ratings.

Trikset med å legge inn link til å legge inn review på startskjermen til MYZ virker vel å være hovedårsaken til økningen i reviews. I hvertfall for PC. De fucket litt opp statistikken med det grepet.

Har de gjort det samme på PS4?

1 Like