Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Skal se om jeg rekker å gjøre det i nærmeste fremtid :wink:

Flott du sier i fra, fant det frem bare ved et kjapt søk og trodde det var samme for hele Asia.

1 Like

Nei.

1 Like

Har du sjekket at ikke de spillene som gikk inn i sammenligningsgrunnlaget også har gjort det samme på et tidspunkt?

Nei men jeg har sett på GTS plasseringene kontra antall nye reviews og det er helt klart veldig forskjellige forholdstall før og etter den endringen.

2 Likes

Steam reviews:
image

PS4:

14 Likes

Phoenix point som skulle konkurrera med MYZ förra året , men som blivit försenat 2 gånger har blivit Epic exklusivt

"Gollop menar att avtalet gör det möjligt för Snapshot Games att uppdatera och expandera Phoenix Point i flera års tid. "

Fordelen er jo at spillet effektivt har drept seg selv.

https://www.reddit.com/r/PhoenixPoint/

1 Like

When GameFly shares info on an upcoming, unannounced Switch game, you can rest assured it’s the real deal. Time and time again, GameFly has gotten early information on games hitting Switch, and they’re always spot-on. This time around they’ve revealed Mutant Year Zero: Road to Eden Definitive Edition, which they say will hit the Switch on June 25th, 2019.

31 Likes

Booom! Sommerrelease :smiley:

4 Likes

Betyr det at det inneholder all betalt DLC som lanseres i frem mot sommeren? :innocent:

1 Like

Hvor mye salg kan vi forvente på switch sett i sammenheng med pc, xbox og ps4? 15-20%?


Evt at det kommer på denne listen.

Funcom er i en god posisjon, i og med at Xcom ikke er på Switch. I det hele tatt er det få lignende spill på konsollen. Her er noen som kanskje er i nærheten iom. at de er strategispill.
https://www.50gameslike.com/games-like/xcom-2/switch

Her er de bestselgende spillene på Switch.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_Nintendo_Switch_video_games

4 Likes

Helvete vad trevligt!

1 Like

Greit å nevne det som ble sagt på mtøet .

“Kontrollene på switch passer kanskje enda bedre til Mutant enn Mus og Tastatur”.

Jeg tror det vil selge ekstremt bra. Jeg mistenker også at mange som har kjøpt det på PC kjøper det på switch.

6 Likes

Skal ha ett eksemplar til Switch👍 Har Nintendo Switch i «furtebua» oppe på garasjen.

5 Likes

Noen som gidder droppe mail til investor @ funcom og spørre om denne nyheten ikke bør gjøres offentlig? evt sende mail til erling?

2 Likes

Dette er en meganyhet. MYZ på Switch vil ta helt fuckings av :money_with_wings:

Edit:

Men hvor pøken er PM!?

5 Likes

The US-based rental service GameFly is known for accidentally revealing certain games ahead of schedule and this might be another one of those cases.

According to a listing on the game rental website, a deluxe edition of the turn-based tactical role-playing game Mutant Year Zero: Road To Eden is en route to the Switch. The game will apparently be playable from 25th June onwards. In the past, Switch games such as Titan Quest have been spotted on GameFly and then officially confirmed.

4 Likes

Kom over denne

Overraskende høy alder på Switch eiere.