Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Vet det ble postet at MYZ nå var på Origin Store, men så ikke at det framkom at det var med i EA’s abbonementstjeneste Origin Premier. Det er 1 av 2 spill lagt til denne måneden som er ekslusivt for “premier”-medlemmer.

Så da har vel Funcom fått litt penger fra EA også da :moneybag:
https://www.ea.com/origin-access-latest-updates

10 Likes

En million her og en million der… Blir fort noen miller det.

2 Likes

Utfra antall reviews, så ser det faktisk ut som MYZ har solgt mer utenfor Steam enn på Steam.
image

I mars så var MYZ med i Humble Bundle, så det forklarer vel mesteparten her, men jeg tenker jo også at det fort er 3-400k som har installert og spillt MYZ og vært svært fornøyde. Jeg tror derfor at DLC-en vil selge veldig bra. :slight_smile:

8 Likes

Ikke mars, men april.

1 Like

Det var dette jeg tenkte på:

image

Så du mener salg på en av de sjappene utenfor Steam generer så mange reviews? Tidligere har du jo vært totalt avvisende til at det selges noe som helst på disse.

Jeg tenker at Humble Bundle selger rimelig bra? :stuck_out_tongue:

MYZ nr 20 på GTS, kl 01.00.

Mye bra gratis reklame for Funcom siste dagene med 3 forskjellige titler inne på GTS sin første side. Må jo bli lagt merke til av potensielt nye kjøpere/spillere og genere mer salg fremover.

7 Likes

Men topplasseringer på eksempelsvis gog.com gir ingenting?

1 Like

Det er forresten bekreftet at det kommer en ny karakter i DLCen.

3 Likes

Vel, jeg tror ikke Funcom dro inn noe særlig penger på Humble Bundle dealen, men det gjorde at veldig mange fikk prøvd MYZ uten å betale noe særlig. Mao, jeg ser ikke problemet med logikken min her?

At de ikke har tjent så mye på f.eks. Humble Bundle dealen er ikke så farlig hvis de klarer å få solgt DLC-en til en god porsjon av disse. Som jeg tror burde være fullt mulig. :slight_smile:

2 Likes

Du mener at de ikke dro inn noe på Humble Bundle-dealen, men du mener at mange av reviewsene på Steam stammer fra salget som var før denne dealen?

Jeg forstår ikke spørsmålet ditt, men jeg tenker også at vi bare kan la dette ligge? Tipper interessen av at vi diskuterer dette er ca 0 :stuck_out_tongue:

2 Likes
5 Likes
1 Like

Ganske bra å klare å nå en 12. plass, selv om det ikke varte så lenge,

13 Likes

Men flere købere til DLC’en når den kommer

Vi har tidligere trodd at 25 juni er ny DLC i forbindelse med release på Switch. Er det ikke litt tidlig med teasere som vist under da? Kan det være DLC kommer før release på Switch? :crystal_ball:

5 Likes

Den kan komme før, men kommer definitivt ikke etter :wink:

1 Like

MYZ-DLC vil (relativt til antall salg hittil) selge veldig, veldig bra - en av mange fordeler med spill folk virkelig liker (ref. reviews og omtale).

Folk (meg selv inkludert) har ropt etter mer innhold fra og med sekundet etter vi fullførte spillet. MYZ-universet har et kjempepotensial.

5 Likes