Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Mutant er spillet som får flere DLCer og Fans over tid. Når et spill med så god rating kommer på salg kjøper folk spillet bare fordi de vil teste et bra spill. Så blir de hekta, og vipps alle DLCene kjøpt.

6 Likes

Man ser jo faktisk karen i sin helhet her:

Her:

Og her:

10 Likes

Får vi ikke en rekke av dlc i dette spillet så lure jeg egentlig på hva var målet med spillet egentlig. Folk elsker jo spillet og med nye dlc’er så kommer også nye gamere som vil verdsette spillet.

Hvor har du de bildene fra?

Trykk på linken :wink:

Ser det nå.

Salget har vært en suksess :money_mouth_face: Q2 kommer til å være off the charts! :chart_with_upwards_trend:

3 Likes

ILow income, high yield

8 Likes

Sitter selv og venter på tid og anledning til å få kjøpt og testet dette. Ble litt avventende når jeg så hvor kort det var, men hvis de kan bygge på spillet med karakterer og DLC blir det mer og mer interessant.

Kan trygt anbefale! Jeg koste meg mer med MYZ enn jeg har gjort med noe annet spill de siste 5+ årene (siden Ni No Kuni). Kort og kort…? Du får minst 15 timer på én playthrough til en relativt rimelig pris. Mange single-player spill er kortere.

Og om du er som meg så spiller du gjennom på nytt på vanskeligste nivå for å se om du i det hele tatt klarer det. Spillet er herlig vanskelig.

6 Likes

Enig! Selv med “bare” en playthrough føler jeg å ha fått god verdi for pengene. MYZ er ren kvalitet. Gleder meg til DLC :slight_smile:

4 Likes

81k views
image
18 Likes

19 og 41 på deluxen på GTS listen, slettes ikke verst.

2 Likes
3 Likes

MYZ 40% avslag på steam. Da ryker jeg nok på det :grinning:

1 Like

Alle Funcom aksjonærer bør kjøpe og prøve spillene, uansett om gamere eller ikke. Det er jo disse produktene vi investerer i! :slight_smile:

8 Likes

Kan jo skrive det av på skatten også så :wink:

Så, totalt har Funcom hatt 5499 TUSD i kostnader til og med slutten av 2018. Royalties står til 407 TUSD, så for meg virker det som Funcom har finansiert 80-90% av prosjektet og jeg antar at de sitter igjen med en tilsvarende større bit av kaka. Ellers antar jeg royalties til Bearded Dragon ville vært høyere.

Ref: side 82 av årsrapporten for 2018

Disclaimer: dette er min tolkning, og jeg kan være på jordet. Noen som kjenner bransjen, f.eks. @Evilfreud kunne kanskje sjekket om dette var mer eller mindre korrekt? :stuck_out_tongue:

6 Likes

#5 GTS

13 Likes

7 og 28 på delux. MYZ viser oss nå sitt virkelige potensiale. Fy fader dette spillet kommer til å bringe inn mye kronasjer fremover, til Funcom og Bearded. :money_mouth_face:

5 Likes