Bare til å glede seg til DLC. Da smeller både MYZ og tilhørende DLC til topps igjen. Og så switch da
Spilt noen timer nå og jeg er hekta. Veldig bra mood og balanse mellom humor og alvor.
Virker vellaget syntes jeg.
Kjøpte det mest for å se hva fuzzet var, men angrer ikke nå.
Tommel opp Funcom!
Endelig ferdig utdannet så skal kjøpe MYZ i morgen. Usikker på om det blir PC eller konsoll, noen som har erfaring med kontrolleren ?
Kontrollene passer bra til begge deler.
6 og 19…
1989 som spiller opp fra 722 forrige lørdag.
Edit: 5 og 19
Spelade på ps4, funkar
Högsta CCUn sen 18 december. Riktigt imponerande detta!
138 reviews siste to dager, så 8k - 16k solgte. Utfra hvor mye penger Funcom har puttet inn i spillet så antar jeg de sitter igjen med 80-90% av inntektene, ikke 50% som jeg tenkte tidligere. Ref posten fra årsrapporten.
For å si det sånn, høydepunktet i 2019 for min del er Switch/retail/DLC lanseringen i juli, ikke CU eller MoM lanseringen. CE står jo helt klart for en større del av inntektene i 2019, men jeg tenker at MYZ tar kaka i juli.
Siste 30 dager er det 521 reviews og 90% mostly positive
Fortsatt som nr 5 og DELUXE EDITION 17. Ser ut som det kan bli vanskelig å krype opp på pallen.
Reviews har litt lagg vet dere. De kundene som dytter MYZ opp på top 5/6 i går og i dag har ikke skrevet noe reviews enda. Forvent at det øker de neste par dagene.
iflg google trends, så er interessen i dag vs i går på samme tid 30% høyere. Synes dette lover svært godt for DLC release.

Gårsdagen hadde 88% positive reviews. En så god mottakelse gjør jo at det er mye lettere å få ballen til å rulle enn det som er normalt.
Finns en ganska synlig review button fortfarande i spelet så svårt och veta hur man ska estimera sales tyvärr. Men bra säljer det
Det er jeg forsåvidt enig i, men tenker at når vi går fra 10-12 reviews om dagen til 80-90, så kommer det fra nye spillere. Synes det høres logisk ut med 8-16k for en 5-7 plass på GTS over et par dager, men det er vanskelig å si noe mer nøyaktig.
Bruk noen min på å lese reviews / kommentarer, DLC kommer til å selge som musserende vin før 17 mai! Men ja, tror nok de fleste som likte MYZ will kjøpe DLC før eller siden.
#5 og #22
13 og 37 på morgenkvisten.
Spillere, 1311 mot 429 forrige søndag.
1311 virker kanskje ikke sprekt men her må man se på spillertall på en helt annen måte enn på eks CE.
I MYZ kan man jo gjøre deg “ferdig” med spillet etter rundt 7-8 timer i motsetning til CE som er bortimot evighetsvarende. Det er sikkert mange som spiller igjennom en gang og ikke tar frem spillet igjen. Andre skrur opp vanskelighetsgraden og gyver løs på en ny runde.
Peaken ved release var 3966, jeg tror vi nærmer oss 2500 i kveld. Viss det skulle skje er det mere enn godkjent.
Edit:
7 og 25 GTS
Spillere 2052 mot 730 forrige søndag
Edit 2: 16.40
6 og 22 plass
Spillere 2369 mot 858 forrige
55 reviews siden 01.30 i går
“Frykter” att 2500 spådommen min ryker, 2446 mot 901 forrige
8 og 22 plass
Der røykn, 2609
6 og 24 plass
Tenk på tallene vi får når folk laster ned nye DLCen
perfekt med salg nå. Folk runner spillet og lengter etter mer…
5 og 24, tikker inn noen her nå.