Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Hvilken versjon er det som ligger på 5. ?

Det ser ut som den vanlige versionen som nå ligger på6 plass.

3 Likes

MYZ har hatt følgende utvikling på annmeldelser.
22 og 23 mai 51 stk
24-27 252 stk
Totalt 303 stk
Viss jeg bruker 65 som mal får vi da ca 19695 solgte i perioden 22-27 Mai på Steam.
Tar vi en snittpris pr solgte på 270 kr og sier att Funcom sitter igjen med 145 kr . (litt for høyt eller @Christian?) Da har altså MYZ alene gitt Funcom en omsetning på drygt 2,8 Mill i løpet av 6 dager. Jeg kommer til å oppdatere denne på ons/tor for å få med mesteparten av de som kjøper MYZ i dag.
Forøvrig 12 og 45 GTS nå.

13 Likes
5 Likes

MYZ har imponert i det siste men når man så på hvordan reviews utviklet seg etter de la inn link til reviews på startsiden er jeg skeptisk til at forholdstallet er såpass høyt.

2 Likes

Samtidige spillere på MYZ i helgen var jo oppe i over 50% av lanseringen. For ett historiedrevet spill uten nytt innhold.

For min del tyder det på veldig bra salg nå i helgen.

1 Like

Og at DLC (med Switch-release) vil selge (veldig) bra - CCU slår nok launch-ATH ganske enkelt.

1 Like

8 og 31 GTS.
1763 som spiller mot 531 forrige Man.
25 nye anmeldelser siden i morges.

5 Likes

#6 & #26 :ok_hand:

6 Likes

#20 :wink:

4 Likes

Raser på med reviews, 41 hittil i dag. Totalt blir det da 344 fra 22 til 19,30 i dag.
Knapp eller ikke dette er meget bra. :clap:
2408 spillere.

4 Likes

Knapp eller ikke. Om du er på top 10 på Steam GTS så renner det penger inn…

1 Like

Standardspillet lå topp 5-10 mer eller mindre hele salget, Deluxe topp 20 - 35.

Det blir penger av dét. Nesten så de burde hatt et lengre salg. Håper de kjører enda en rabatt (senest) ifbm. DLC-launch.

2 Likes

En annen ting som dette viser oss og Funcom, er viktigheten av å kjøre CE og MYZ på salg utenom de store fellesalgene.
Der drukner de bare.

12 Likes

Kommet inn flere i løpet av natten.
38 til nå er vi oppe i 393 stk . 22-28/5
Edit: stopper tellinga nå, det ble 450 stk for MYZ fra 22-29 Mai.

2 Likes

Liten oppdatering etter salget.

Siste 30 dager er oppe i over 1100 reviews på steam🙂

7 Likes
4 Likes

Plats 68 i US på Switch best Sellers. Var på runt 300e plats igår

8 Likes

Da har jeg spilt MYZ en stund og må si jeg liker det så langt. Noe frustrerende når det til tider er veldig vanskelig, men ekstra gøy når man får det til. Stemning, grafikk og stemmeskuespill er veldig bra, spesielt artig når skilter og musikk noen steder er på svensk. Savner at man finner litt flere medkits, må bruke så og si all scraps på det så får sjeldent kjøpt noe annet.

Synes Funcom begynner å se bra ut, fortsetter de slik så kanskje det går som med Double Fine Productions (blir kjøpt opp av Microsoft) :wink: Hadde vært noe det.

1 Like

Du knekker koden(e) til slutt med litt prøving - oppgradering av silent weapons og plukking av én og én fiende er greia. Jeg endte opp med å spille gjennom hele på “Very Hard” uten å bruke en eneste medkit :slight_smile:

2 Likes