Hvordan er det mulig å spille uten å bruke medkits?! Har silent weapon på alle, men det fungerer bare på visse fiender da jeg MÅ få tatt de ned første runde (med mindre jeg bruker knock down eller mind control). Imponerende!
Lever konstant på halv helse siden jeg for det meste bruker medkits ved revive eller når de brenner
Altså det er såååre enkelt Har også runda det et par ganger i blinde der jeg styrte musa med høyrefoten
Ps : Det er mulig å leie meg inn for lessons. @h3nk1 har brukt meg en del
Gillar hur Funcom profilerade spelen på PC gaming igår. Framförallt gillar jag hur man profilerar MYZ: Seed of Evil som ett helt nytt släpp. Kan bli extremt fin effekt på digitala befintliga versioner.
Borde de inte vara dags att förvärva denna studion inför Switch och Seed of evil släppet? MYZ konceptet är succé och killarna på TBL är duktiga. Kan ge extremt fin revenue margin på detta spelsläpp. Okej om TBL inte vill bli uppköpta men tycker det är dåligt om man inte försöker. Vad tycker ni?
Bör The Bearded Ladies köpas upp?
Bare å kjøpe. MYZ-universet har bevist sitt potensial og utviklerne er knallflinke.
Men jeg tror de kjenner sin egenverdi og at det ikke er billig.
Dette er vel diskutert tidligere. Ikke så enkelt å kjøpe de kreative evnene til folk.
Bearded Ladies sitter vel ikke på andre verdier av noen størrelse.
Mindre enn 1 uke til release på switch og dlc. Kan få litt stigning i kursen frem til tirsdag
Det er jo utsatt til 30 juli
@Slappenfjert følger mao like bra med på Funcom som Redeye, han har bare ikke fått en telefon fra Rui om at han er på bærtur.
Ok. Notert
Hvor mye kommer MYZ til å selge på PS4 og Xbox fra 30. juli og en måned framover (Det er en retail-release)?
- 10k
- 20k
- 40k
- 60k
- 100k
- 140k
- 240k
0 stemmegivere
Hvor mye kommer MYZ til å selge på switch fra 30. juli og en måned framover?
- 10k
- 20k
- 40k
- 60k
- 100k
- 140k
- 240k
0 stemmegivere
Hvor mye kommer MYZ til å selge på Steam fra 30. juli og en måned framover?
- 10k
- 20k
- 40k
- 60k
- 100k
- 140k
- 240k
0 stemmegivere
Hvor mye kommer MYZ DLC-en til å selge fra 30. juli og en måned framover på PC, Xbox og PS4?
- 20k
- 40k
- 60k
- 100k
- 140k
- 240k
- 380k
0 stemmegivere
Hvor mye kommer MYZ til å selge totalt (PC, Switch, Xbox, PS4, DLC) fra 30. juli og en måned framover?
- 40k
- 60k
- 100k
- 140k
- 240k
- 380k
- 620k
0 stemmegivere
Fråga 1 och 2. Är det både Digitalt och Retail du tänker på där?
Jeg tenkte først bare på retail, men det er jo umulig å se forskjell på dem når det kommer til reviews, så ja, både retail og digitalt.
Vet du om noen måte å anslå switch-salg på?
ok! Skriv om frågorna då
Har ikke lyst å røre pollene nå, i tilfelle de blir resatt. Får heller kjøre en nærmere release.
Mår lite illa när jag ser att folk tror på en range mellan 140-380k sålda DLC på en månad. Kom igen nu… skapa inte för höga förväntningar. Tvivlar på att så hög procentandel köper DLC. Låt säga att det är runt 500k sålda MYZ (exklusive humble bundle). Skulle över 50 % av kundbasen köpa ett DLC?
50 % når 90 % liker spillet er det så sjokkerende evt?
MYZ är en fantastisk titel och kommer göra det bra i Q3. Ha inte för höga förväntningar bara, all that im saying. We have been there before.