POlls blir resatt når du editerer dem .
Hvis noen kjøper en deluxe-versjon med DLC-en inkludert, så regner jeg det som 1 PC/Konsoll salg + 1 DLC salg. Det er kanskje flere som har tenkt det samme? 63% mener MYZ DLC-en vil selge 240k eller mindre, synes ikke det er så drøyt.
Hvor mye ha ca myz solgt på Pc nå? Jeg tror de selger dlc til iallefall 20% av disse.
Utfra steam purchase reviews på ca 4454 og en faktor på 60, så blir det rundt 270k.
Da kliner jeg til og sier ca 75.000 på 1.mnd
Det er nesten 30%
Enig. Det er i høyeste laget. Og ca. umulig å tracke utover Steam.
Det sagt - kan bli fint salg når man slår sammen alle plattformer. 100-150k ville vært strålende for DLC.
Etter å ha ramla av storien på MYZ tidligere, fikk jeg endelig fullført spillet forrige uke. (ikke spør meg hvordan med to babytvillinger hjemme…)
Sitter med en knallfølelse etter spillet, og jeg har omtrent kun spilt turnbased de siste 10 åra. Nå har jeg bare lyst å spille mer. Blir garantert kjøpt DLC. Når så mange liker spillet så godt, ref reviews steam, kan jeg ikke skjønne annet enn at DLC’n blir godt tatt imot.
Spm er om det også bør komme en oppfølger snart
Vil si MYZ har passert syretesten da, når du bruker den lille fritiden din på å runde spillet.
Haha ja d kan du si. Men sant skal sies, så er det blitt mye på sent kveldstid/nattestid mellom måltidene og bleieskift
Men så spennende story vett,. Sjelden man gidder å lese notes osv som ikke har loot. Men det gjør man her. Jævla Ingmar
Hei. Noen som har erfaring med X-box gamepass som vet hvordan det fungerer ved slipp av DLC i et spill i katalogen? Dette er jo ikke et spill man eier, må man aktivt gå inn på spillet for å få notification? Eller er det vanlig at det reklameres for dette over hele Gamepass-portalen?
Edit: ser nå at jeg har misforstått spørsmålet ditt.
Men legger ved bildet her uansett da sikkert noen har bruk for det
Spilte det ferdig selv i helgen (uten tvillinger). Litt brå slutt synes jeg men spillet i seg selv er solid og har en bra platform å bygge videre på. Usikker på om jeg kommer til å spille det flere ganger, men DLC’en har jeg allerede kjøpt så den er jeg klar for!
Synes interessen for MYZ har holdt seg godt oppe etter lansering, selv nå mens det nesten ikke er særlig mye aktivitet rundt spillet er google trenden like høy som før lansering når det begynte å strømme på med pressedekning og folk som var fornøyde med å ha fått testet et svært bra spill. Peaken for ca en måned siden i google trenden er omtrent like høy som når MYZ CGI-en gikk viral, men denne gangen kom det av at spillet var på tilbud.
Kort sagt, alt ligger til rette for at DLC-en og hovedspillet kommer til å selge svært godt på fire plattformer og syv salgskanaler 30. juli.
De siste 90 dagene har interessen rundt MYZ vært rundt 62% av Frostpunk, noe jeg er svært fornøyd med. Frostpunk har 5-6x så mange steam purchase reviews som MYZ.
Noen muligheter for at Funcom kan bruke Litt av MYZ i sin Coop -shotter ?
Inte specifikt Mutant Year Zero men många som spekulerar kring Mutant Chronicles
Men er det en mulighet at de kan bruke Anda og Grisen ?
De eier IPen så de kan bruke alle karakterer de vil i andre spill.
Men lite sannsynlig at assets kan resirkuleres.