Den sure tannpirka til Anda er virkelig prikken over i’en for meg. Håper det er mye sånne detaljer inngame.
Taktiskt med embargo till efter att börsen är stängd . Blir sjukt kul att se vad som kommer på onsdag!
Åja så all infoen kommer når det er en haug med dager til børsen åpner igjen. Vet ikke helt om det er bra eller dårlig. Blir det 30% opp fra 19.50 eller fra 17.60-18.00? Mange tradere vil jo helst ikke sitte inne med aksjer i så mange stengte dager. Samtidig kan man vel forvente at tirsdag over påske åpner kraftig opp.
Ja, svårt att veta vad som är smart att göra…
Jeg heller mot at timingen for “lift of embargo” faktisk er veldig dårlig
Hadde vært adskillig bedre om man hadde noen arbeidsdager hvor pressen/media kunne kjøre ut sine inntrykk av produktet.
Men kanskje sitter det folk og skriver for harde livet rundt omkring i redaksjonene nå - og artiklene blir sluppet til påske og det blir tut og kjør?
For Funcom sin del er det positivt fordi mange sitter på telefonene og nettbrettene sine i påsken Alle sakene i alle mediene er allerede ferdig skrevet nå. De venter bare på å få publisere det.
Tradets kan gott vara utanför. Vad som bettyder något är media coverage. Och nu om Mutant artiklar kommer innan påskhelgen så kommer dess artiklar ligga kvar på front sidor 3-4 dagar istället för 1 dag. (Iom inga andra artiklar kommer att bumpa ner dem)
Siden noen fortsatt har fått i seg litt lite luft og lever i makroverdenen.
Så kan vi andre se på mer morsomme ting.
Closed beta?
Noe er det iallefall. ikke sikker på hva.
Den her får meg til å tenke at lanseringen ikke kan ligge så langt unna. Hvorfor ellers kjøre på med en ny trailer? Utfra det Funcom sa om Conan Exiles og en kort, men intens PR-kampanje, så tror jeg det blir Q2-lansering av MYZ også.
Noen som spiller. Det står 782 eiere, men vi vet jo at det er veldig stor feilmargin når det er så få eiere, og når det er launch-tid.
https://steamdb.info/app/760060/graphs/
Ser også at det er noen som har linket opp video på twitch, men foreløpig ser det ut til å være pen and paper
Tenkte umiddelbart at det er intern testing.
At det står 782 eiere betyr vel bare at de har funnet det på 1 eller 2 av kontoene som er blitt scannet, og følgelig blitt oppjustert til det 1 eller 2 kontoer tilsvarer i antall salg.
På samme måte ville CE nok gått opp med noen hundre salg om jeg hadde kjøpt CE på Steam i dag og blitt scannet i morgen.
Hoppas man använder den här typen av musik i spelet. Denna är gjord av Christan Gabel. Till för blandannat Mutant year zero: tabletop RPG spelet
Vi er en snau time unna Mutant info slipp og ny trailer.
Så når tror du mutant kommer
-
- Iøpet av en uke
-
- Ila Q2
-
- Før E3 ( juni)
-
- Q3
-
- Q4
-
- 2019
0 stemmegivere
Mutant Year Zero: Road to Eden’ is powered by the Unreal Engine and will be available on PC, Xbox One, and PlayStation 4 in 2018 !
Nå har jo alle vært enige om at spillet kommer på alle platformer i 2018. Etter at Rui sa nettop dette