Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

oki , følger ikke heeelt med da :stuck_out_tongue:

jeg har sett 10 min nå. Synes det ser bra ut. Fin grafikk, og god stemning. Jeg liker xcom, så dette er et spill for meg

2 Likes

https://www.hardcoregamer.com/2018/03/28/gdc-2018-hitman-meets-xcom-in-mutant-year-zero-road-to-eden/294580/

5 Likes

We’re told that Mutant Year Zero will have two major difficulty settings – a normal one where characters are revived upon dying, and a permadeath mode where they stay dead. Developer The Bearded Ladies was coy when asked how this will work, simply saying “That’s what makes it even harder than XCOM. There aren’t that many survivors.” However, The Bearded Ladies also confirmed that there are more playable characters (such as the cook from the reveal trailer), so maybe Dux and Bormin won’t necessarily play the lead roles even though they certainly seem like the stars now.

This Fallout-like world sure looks as if it has a whole lot of secrets it’s hiding. We’re keen to discover them when Mutant Year Zero: Road to Eden releases later this year on PC, PS4, and Xbox One. For now, it seems like the mutated mashup of turn-based strategy and adventure game will work just fine.

finns redan fler karaktärer i spelet

2 Likes

Inget datum som jag förstår det?

Alla artiklar älskar spelet! Helt galet. Vilket mottagande!

“We’re told that Mutant Year Zero will have two major difficulty settings – a normal one where characters are revived upon dying, and a permadeath mode where they stay dead. Developer The Bearded Ladies was coy when asked how this will work, simply saying “That’s what makes it even harder than XCOM. There aren’t that many survivors.” However, The Bearded Ladies also confirmed that there are more playable characters (such as the cook from the reveal trailer), so maybe Dux and Bormin won’t necessarily play the lead roles even though they certainly seem like the stars now.”(edited)

“By combining genres and improving core systems, Mutant Year Zero: Road to Eden could be the tactical adventure that you’ve been waiting for.”

“This is actually a game I wanted to do 10 years ago, but couldn’t fund it, couldn’t find the opening to do it,” said David Skarin, who was the lead gameplay designer on 2016’s Hitman. He roped in former Hitman level design lead Lee Varley and Ulf Andersson, who co-founded Overkill software and designed the Payday games.

“I grew up on these things,” said Andersson, motioning to the Mutant RPG book they brought along to show off. "This is one of the things I always wanted to make. The whole entire Swedish developer scene of my age wants to do this game."
Ulf gillar spelet!

8 Likes
4 Likes

Folk her inne har tidligere snakket om 500.000 solgte første året. Jeg tror dere kan gange dette med både 4 og 5

Spillet ser kult ut. Kjedelig at vi ikke fikk noe dato… Kommer kanskje snart?

Og nå må dere som stresser med datoen kule an. Spillet kommer i 2018. Jises!

Spelar datum någon roll? Det kommer i år. Kolla gameplay och läs artiklarna :slight_smile:

2 Likes

Hvorfor ikke med 10 eller 15 ?

2 Likes

Jeg tror dette spillet vil samle en mye større fanskare enn Conan så dette blir spennende. Jeg er mer spent på release av dette enn ved fullrelease av CE

Hvorfor tror du det ?

1 Like

Xcom spillene på steam har fra 1,8-3,5mill eiere ( tittelen med 3,5 eiere har dog hatt freeweekend) som ødelegger tallene litt.

5 Likes

500.000 solgte er vel bra for slike type spill, alt annet er bonus for min del. Conan skal dra lasset forhåpentligvis.

4 Likes

“I would just like to apologize for all the duck puns in this press release”, says Lawrence Poe, Chief Product Officer at Funcom. “Our PR people are nothing but a bunch of quacks.”

:duck:

6 Likes

Jeg skal ha dette spillet!

2 Likes

Ok. Nå har jeg lest ca. alle artiklene og sett gameplayet. Mottakelsen er ekstremt bra, jeg har knapt sett maken til hype og lovord fra det som vanligvis er blaserte spilljournalister.

MYZ treffer tilsynelatende på alle områder, hvor den røde tråden er originalitet og sjarm. I tillegg til det som virker bunnsolid teknisk. Det skiller seg rett og slett ut.

After watching an hour demo and drilling the developers for more details, I also think it’s going to be really fucking cool.

After a lengthy hands-off demo at GDC last week, I’m inclined to think the genre blending will work fantastically. That’s because a) Mutant Year Zero has the sort of chops that strategy games need and b) this world feels worth exploring.

Mutant Year Zero: Road to Eden is coming along very nicely and is without a doubt a must play title for every diehard XCOM fan and turn-based tactical strategist around the globe. Stay tuned for more of our coverage on this impressive title and the talented team behind it over the course of the next several months.

Spillet - og salget - vil ta helt av. Ikke ta det fra meg, men fra PC Gamer og en bøtte andre spilljournalister.

Dette gir godfølelse på en måte CE aldri har vært i nærheten av.

15 Likes

Release date viktig? Ja og nei.

Helt greit for meg at vi ikke fikk en. Da er det sikkert en stund etter CE. Det betyr 2 åpenbare salgsmuligheter. Tror det er muligheter for større gevinst da, en om det kommer “samtidig”.

På den annen side så vil jeg gjerne spille dette asap. Release date midt i April hadde vært kjekt😀. Det ser knallbra ut.

1 Like