Tvivlar på att 14k likes har med de att göra dock.
Nei, bare deilig å se alle grineguttene som spiller Fortnite klage seg. Meget bra reklame for Funcom
Du skal ikke undervurdere goodwill’en der nei. Jeg har liknende historie, har sikkert brukt en høvding på Clash Royal på mobil. Det er et gratisspill, men jeg har spilt det i snart 2 år og synes det er såpass bra at jeg ser på det som at jeg støtter fortsatt utvikling av spillet med å kjøpe et par kister ila. året
Litt teknisk spørsmål. Om noen laster ned spillet på EGS nå. Kan man kjøpe DLC fra Steam senere?
Nope. Ingen Steam integration. Men Humble integration finns
Sak på gamer.no om EGS-kampanjen:
MYZ bildet på instagram er foreløpig det tredje mest likte bildet på Epic Games’ konto så vidt jeg kan se Uten at det nødvendigvis betyr så mye. (Watch Dogs Legion (1k mer likes) og John Wick Hex (10k mer likes)).
God reklame.
Det blev en fin spik av Epic Dealen. Sen är de nog väldigt svårt och få fram några siffror av dessa talen. De som är smart med Epic Launcher är att varje gång du sätter igång datorn kommer en notis om att ett spel som är gratis finns tillgängligt. Så bounce rate är nog väldigt hög
22.5k likes på Epics Instagram länk om MYZ
Som er ny rekord i likes på siden.
Mer enn dobbelt så mange likes som det andre gratis-spillet.
Lastet ned på fredag. Ikke spilt noe spill på mange år og har bare en average bærbar pc så må nøye meg med laveste innstillingene. Likevel… synes MYZ ser meget bra ut og ikke minst er det upraktisk vanedannende
Gratis nedlasting kan jo umiddelbart virke litt teit, men kvaliteten og utvidelsesmulighetene tatt i betraktning så gir det mening. Dette burde kunne holde gående en god stund
Tenker forøvrig at co-op hadde vært kult. Kunne det vært aktuelt å selge i et MYZ 2?
Det er jo en del som håper på det da. Ho Knows. ?
Men jeg tenker det ville vært for tidlig. Med tanke på å få økt spillerbasen.
Har det vært nevnt noe om enda flere DLC’er for Myz?
Nei, men jeg mener at det er veldig logisk med 2-3 DLC’er før man lager oppfølger, så jeg antar minst 1 DLC til, og sannsynligvis 2.
Neste DLC kan komme i desember tidligst (12 måneder etter lansering, kan være logisk), men ellers virker Q1 2020 logisk.
Tippar på 1 DLC till sen sequel.
Har vi noen god måte å tracke DLC-salg i EGS? Google trends gir oss en indikator på at det er økt interesse, men har EGS noe lignende som reveiws å gå etter?
Finns tyvärr inget att gå på när de gäller EGS plattformen lite synd.
MYZ = key indie title
Blir en spennende Q3-presentasjon da. Alle EGS-inntekter er helt uvisst, både klumpsummen, og antall solgte DLC’s.
Er det selvskapene selv som har offentligjort tall ang. nedlastede gratiskopier? Ref: Subnautica og slimeracncher