Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Review 23.40 in i spelet “huuuge World to explore”

3 Likes

Zakki zala! Må kje snakka. Trur ditta blir fett rett og slett. Sku hatt nåken fleire eg og! God påsje!!

2 Likes

Bra lösning av Funcom måste jag säga; då är det betydligt många fler som fick ta del av presentationen än de som var på plats :+1:t2:

6 Likes

Jeg har vært ganske kritisk til CE, men MYZ synes jeg ser skikkelig bra ut! Liker det visuelle uttrykket, at det er litt sært og at det virker som det har humor. Stort bidrag på pluss-siden i min vurdering av Funcom-potensialet fremover :slight_smile:

5 Likes

Viktig for Funcom og få navnet sitt på ett spill som tilsynelatende er finpusset og uten bugs.

3 Likes

Det vil si CE mao :wink:

1 Like

Håper det spillet også :wink:

MYZ kommer gå hem hos XCOM-fansen - kvaliten vad gäller game play minskade risken i Funcom ytterligare!

5 Likes







Bara att njuta :smiley:

21 Likes

Ser veldig bra ut dette. Jeg liker det jeg har sett til nå. Dumt at det oppfattes som om Funcom kun er publiser når de faktisk skal bidratt ellers også. Blant annet på pressfire.no. Skulle likt å visst hva annet Funcoms kompetanse har bidratt med i dette spillet. Noen som vet?

Tycker det har varit tvärtom jag; i alla fall i internationell press. Tycker alla skriver ”Funcom’s new game…”, bearded ladies har nästan fått för lite uppmärksamhet måste jag säga. Jaja, som Funcom-aktionär ska man ju inte klaga :wink:

2 Likes

Enig med deg om det. Det jeg sier er ikke at Funcom navn ikke kommer frem, men at de kun fremstår som publisher.

1 Like

Du kan gå inn med discus på pressfire og korrigere kommentarer der som

‘Nå er dette egentlig Bearded Ladies sin stil. :wink: Funcom er bare utgiver’

Om du vil :smiley::+1:

Haha, håller mig undan det tror jag :smile::wink:

1 Like

Funcom er bare publisher :wink:

Funcom sa vel at de hadde bidratt med litt teknisk ekspertise osv også. Det var også noe de så etter i nye avtaler, at de kunne bidre med litt mer enn bare penger, så det ble litt synergieffekter. :slight_smile:

Det er det jeg mener. Hva er det de kan bidra med videre i nye slike samarbeid. Hva har de gjort i dette spillet?

Funcom begynner nok å bli rimelig bra på Unreal-enginen og kan nok bidra med placeholderassets osv. Funcom er jo også rimelig bra på multiplayer og persistant worlds. Sist, men ikke minst, så er Funcom flinke på PR. :slight_smile:

7 Likes

https://steamdb.info/tags/?tagid=4325

Här har ni en lista över Turn Based spel. Owners och current players. Många spel med mycket owners. Helt klart en säljbar genre

2 Likes

Passerat 6k nu i Steam gruppen

5 Likes