Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Ble det ikke sagt at det var 5 karakterer eller noe? Men man kunne kun spille med 3 samtidige? Make sense, da det blir mye mikromanagement med 5 karakterer man skal equippe å deale med mens man spiller

Det var sagt att de började med 5 karaktärer i spelet, sen 4a… men sedan valde de 3 samtida spelare för de gav bäst resultat :slight_smile:

Hvis MYZ leverer, så ser det ut til å være et ekstremt steg opp for the bearded ladies, sammenliknet med de 2 spillene de har sluppet før. Senest i 2011?

Basert på at listen her stemmer
http://www.thebeardedladiesconsulting.com/projects.html

MYZ är för övrigt fullbokat på E3!

"“Funcom is bringing Mutant Year Zero: Road to Eden to E3 2018 along with the developers from The Bearded Ladies. This will be the first time that press can get their hands on a playable demo!
–Hands-on Demo
–Appointment Length: ~30 min
–Direct-feed Capture: Yes
–B-roll Available
–Interviews Available”

19 Likes

Fantastiskt! Det var problem att få sålt alla slots till GDC, nu går de som smör i solsken! :muscle:

1 Like

Og garantert at det vil bli fete bokstaver og lovord når de skriver om spillet. Gratis reklame

Live stream på søndag :heart_eyes:

22 Likes

Detta spelet kommer sälja bra! Övertygad

4 Likes

Og onsdag på twitch og torsdag på Xbox. Det blir spennende å se hva de har fått til. Jeg gleder meg til å se hva de har fått til. Jeg har store forventninger :slight_smile:

4 Likes

myz

Myz 1.pdf (1.2 MB)
myz 2.pdf (1.4 MB)

Reportage med Bearded Ladies. De verkar chockade över mottagandet internationellt. Spännande!

17 Likes

8 Likes
2 Likes

Den der er fra mars, tipper alle har sett den :slight_smile:

1 Like

IGN klokken 5pmpå søndag. Noen som har en anelse når tid dette blir i Norge?

Tenk om de hadde laget en animasjonsfilm av MYZ trioen ala flåklypa :heart_eyes:

Det er vel klokken 2 natt til mandag norsk tid

Men pm er jo ettermiddag. Du snakker om 2 am på søndag. Får ikke det til å stemme

Blir dette sendt på ettermiddagen fra USA på søndag så blir det ikke før midnatt natt til mandag norsk tid.

1 Like

Natt til mandag mente jeg ja. Jeg får skylde på solstikk :slight_smile:

1 Like

Good da får jeg det her om mandagsmorgen her i Asia.

1 Like

MYZ har passert 10.000 medlemmer på steam.
Dette tror jeg er veldig lovende. Regner med en liten boost nå etter E3.

image

Til sammenligning: CE Hadde 20.000 medlemmer 05.01.2017, 25 dager før launch.

image

Dette tallet økte til 50.000 ved launch
(Dagens tall er 210.000 med trolig 1,5 mill solgte)

Jeg tror og håper at MYZ vil nå 20.000 før det er en måned til launch, og i så fall vil de trolig kunne konkurrere med CE i antall solgte.
Blir spennende å følge med på dette tallet fremover :slight_smile:

Kilde:
https://steamcommunity.com/games/760060

20 Likes

Sjekka litt mer her ang tiden 5pm PDT (Pacific daylight time) tilsvare kl 02:00 natt til mandag i Oslo.

Noen som har link til IGN?