Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

5 Likes

“Dagens tall er 210.000 med trolig 1,5 mill solgte”

Du kan ju inte räkna med konsol i den summan :hugs:

Ja, jeg vet at steam er kun for pc, men tanken er at salget fordeler seg jevnt mellom konsoll og pc, bra salg på pc = bra salg på konsoll. Dersom myz når over 200.000 medlemmer på steam, vil jeg anta at det betyr > 1 mill solgte på pc + konsoll samlet :slight_smile:

1 Like

Vi har skapat en dedikerad delkanal på funcom discord för diskussion kring nattens stream för er som kommer vara vakna inatt :slight_smile:

3 Likes

Jag får besked om att inbjudan är utgången :grimacing:

Jag tänker så här. Det kommer inget datum på E3 av den simpla anledningen att Funcom måste vara smarta här. E3 is for the big games. Det är bättre för Funcom att se vilka datum på spel som släpps och därefter välja ett perfekt releasedatum. Då kan man trycka på fet marknadsföring och Stian sa “in the next few Months”. Det är perfekt att visa mer av spelet på E3 och satsa på att få tid hos IGN , Twitch och Xbox. Spelarna glömmer inte spelet. Det är ju bra!!

Eller så släpps det nästa vecka… lets find out :wink: Funcom är inte EA iaf.

5 Likes

Du har en poäng där, det är en rätt intensiv spelhöst som vanligt så man får välja fönster med omsorg.

Økning på nesten 50 siden i går kveld.
Håper på større økning de neste dagene pga e3
:crossed_fingers:
SmartSelect_20180610-231249_Chrome

7 Likes
3 Likes

Sitter å ser på den nå meget bra, ikke noe nytt for oss som følger med men perfekt for potensielle nye fans.

Meget bra oppvarming mot presse embargo/bombingen som kommer etter E3.

6 Likes
4 Likes

Nu hoppas jag nästan de väntar med datum tills E3 är över. Särskilt när jag ser att Anthem, Days gone och Metro Exodus har release samma dag. De hade varit döden för MYZ . Kanske kommer när embargot lyfts?

6 Likes

ITS OOON

14 Likes

Ser fram mot stream på onsdag och torsdag också!

5 Likes
6 Likes

Nån som är över genomsnittet nörd när det gäller spelrecensenter och ser vilka som är där? :wink:

13 Likes

80 inbokade möten ,:sunglasses::sunglasses:

4 Likes

Så för att svara mig själv; de flesta med andra ord! :wink::smile: