Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Launch til uka samtidig som embargo løftes? :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

1 Like

Haha, det är lov att hoppas! :smile:. Timingen hade varit bra nu efter all uppmärksamhet på E3. Bara lite mer tryck nu i början av veckan innan man släpper :bomb::wink:

2 Likes

Jeg heller mot at MYZ blir banket ut i full release polert som våt delfin. Blir sluppet som troll i eske med fanfare, bare helt plutselig mens de kjører intens pr i en kort periode.

3 Likes

IMG_1518

13 Likes

@Paddy80 husk veddemålet vårt da :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like
3 Likes

Kommer Mutant Year Zero til å vinne en Game of the Year pris?

    • Ja
    • Nei
    • Hva er game of the year ( jeg er en potet)

0 stemmegivere

Svarte “Ja” fordi jeg håper det, men vanskelig å skulle gi på noen andre kriterier uten å ha prøvd det selv.

4 Likes

Vanskelig å si om det blir the game of the Year men vil nok hevde seg i top 5 tror jeg og håper jeg.
Anmeldelsene so far har vært veldig positive. Har vært nominert til flere priser. Selger ikke dette spillet mer enn 1 mill på ett år så skal jeg gi bort min BMW i8. Nå er jeg rimelig tøff i trynet men har så sinnsyk ståltro på dette spillet,

1 Like

Kan jeg få den? :kissing_heart:

Trodde du hadde en slik en @Hakon :grin:

911 turbo. Men trenger en vinterbil :grin:

2 Likes

Har alltid syntes 1m hørtes for mye ut for MYZ, men Battletech ser ut til å ha solgt 400k - 700k på 2 måneder og spillet ser ut til å bli veldig godt mottatt. Kan i hvert fall ta det med som et scenario. :wink:

Er litt på datern for tida, så en BMW i8 hadde sikkert gjort bedre inntrykk enn en 12 år gammel Toytota Corolla. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ikke så lenge siden du ble skilt eller ble single @christian så en slik en hadde nok fått fart på bekjentskapet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Battletech tror jeg vil bli slått.

Edit. Ser at de som kjører kursen er enig med meg :joy:

3 Likes

Battletech är PC only. MYZ ges ut till PS4/XBOX vilka har änn färre spel i denna genre. Samtidigt ser MYZ smidigt ut att köra med kontroll.

3 Likes

Det er veldig sant! Jeg glemmer det nesten hver gang. På investorpresentasjonen så nevnte jeg for Funcom hvor fornøyd jeg var med at de hadde gått over til Unreal-motoren, hvor de nevnte at multiplayer var vesentlig bedre med deres egen motor. De sa vel også rett ut at singleplayer på konsoll var lett som en plett til sammenligning, så spillet burde være i teknisk veldig god stand.

… Det øker jo potensialet vesentlig, og @Slappenfjert kan nok fort kjøre rundt i BMW i8-en sin i 2019. :stuck_out_tongue:

4 Likes

MYZ vil uansett selge veldig bra på få uker etter release som alle spill om det ksal nå tall opp mot millionen, og kommer det i sommerdelen så blir jo Q3 bra også, uavhengig av hvordan CE gjør det. De sitter fort med 200mill + i cash ved utgangen av 2018!?

Edit: nå begynner gnagingen

2 Likes

Den blir å gå uansett neste år. Lukter litt på denne

11 Likes

Når kommer MYZ ut og hvor stor cut får Funcom av salget?

Jeg kan betale 49.90 - evt. 99.90. På PS4. Hvis den kommer på PS4 :slight_smile: