Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Var snakk om disse: https://unrealengine.com/en-US/blog/nvidia-intel-sponsor-the-unreal-e3-awards-2018
Så vidt jeg ser er det ikke avgjort hvem som vant enda…

Var vel også nominert til noen andre, uten at jeg har helt oversikten

3 Likes

Stämmer det. Kommer nog senare ikväll pga tidsskillnaden

1 Like

And the winner is: Mutant Year Zero!
Most Engaging | Unreal E3 Awards 2018

:money_mouth_face:

Edit:
This award is given to the experience that we simply can’t put down. Nominees will make players forget about their surroundings and be transported into a truly immersive experience

36 Likes

Wow!:+1::clap::money_mouth_face:

2 Likes

Gratulerer :slight_smile:

2 Likes

Härligt! Det priset jag hoppades mest på :grinning:

8 Likes

Fantastiskt!

5 Likes

Ikke verst av Hegnar, de skriver at MYZ vant pris allerede klokken 06.49 idag:

17 Likes

De må ha hatt en lærling på jobb som ikke kunne baiseregimet rundt funcom

24 Likes

Tar av meg hatten til folkene bak MYZ. Utrolig bra gjort. Og utrolig dyktig gjort av Funcom å treffe gullhøna på første forsøk som publisher. :heart_eyes:

17 Likes

Funcom 2.0

3 Likes

Holy shit!!

Best: CyberPunk

Best of The Rest:
Spiderman
Super Smash bros
Sekiro
resident evil 2
Mutant
Metro Exodus
Beyond Good and evil 2
Dying Light 2
GTFO

“The cinematic reveal trailer of the lengthily-titled Mutant Year Zero: Road to Eden blew us away earlier this year, but it was when we got hands-on with the tactical stealth title from The Bearded Ladies and Funcom that we saw why this take on the classic Swedish pen and paper RPG is one to keep your eyes on. Set in a post-apocalyptic wasteland you’re in control of a trio of mutants, a duck (complete with moth wings), a boar, and a humanoid (with the ability turn her skin into stone). A strong emphasis on story marries well with the real-time stealth and turn-based combat, and Xcom fans will no doubt be enjoying the apocalypse.”

25 Likes
14 Likes

Funcom kunne ikke ha laget en bedre PR-video enn den fra Eurogamer hvis de hadde betalt for det. Jeg liker sjangeren og jeg synes det ser ut som de har gjort forbedringer på ting jeg ikke likte med Xcom.

8 Likes

Vet ikke helt hva jeg gleder meg mest til ved myz… å spille det eller å tjene penger på det😊

3 Likes

Vet dere ikke myz og millioner er priset inn for leeeenge siden?

4 Likes

Ännu en fantastisk video och intervju med Mark Parker. Blev förvånad i slutet när han får frågan hur många som jobbar på projektet. Han svarade 10-11 personer.

5 Likes

Äntligen … nu kom videon med upupdowndown!

6 Likes

1,5 millioner følgere på youtube

8 Likes

Best Strategy Game
Mutant Year Zero: Road to Eden (The Bearded Ladies/Funcom for PC, PS4, Xbox One)
Total War: Three Kingdoms (Creative Assembly/Sega for PC)
Two Point Hospital (Two Point Studios/Sega for PC)
Wargroove (Chuckle Fish for PC, PS4, Switch, Xbox One)

20 Likes