de har vel ikke sagt noe om hvor stor eller liten betaen blir
Bare å høre i streamen på ca 37 minutter og utover, “it’s a couple of hours” og “several hours, several maps.”
De hade ju faktiskt kunnat koka ihop nåt mer intressant än en “exclusive pre-order theme” som bonus om man förbeställer… Hade hoppats på nåt mer incentiv; typ vapen, utrustning etc etc.
Kanske en deluxe-version även på konsoll som innehåller nåt sånt
Synes det ville vært rart om man la inn egne våpen og rustninger til de som legger inn en pre-order. Synes ikke det å ha en slags egen versjon av spillet for de som forhåndsbestiller som en god ide.
Egentlig ikke så dumt med et eget MYZ Theme, er jo de som er litt fan og liker konseptet som gidder å bestille på forhånd. Når får jo de litt ekstra insentiv til faktisk å legge inn bestillingen på forhånd.
Det behöver inte vara saker som ger en fördel i spelet, men nåt mer spännande än en theme tycker jag man kan erbjuda. Annars väntar nog de flesta på recensionerna innan man beställer.
Se på RDR2; de erbjöd både vapen, hästar, extra uppdrag, GTA Online cash och olika mycket beroende på vilken version man förbeställde.
Nu säger jag inte att man skall ta RDR som ett föregångsexempel; men något mer som får spelaren att känna att den inte kan vänta med att beställa tror jag inte hade varit så dumt. Sen vad det faktiskt skall vara låter jag vara osagt.
Spørsmålet er vel hvor stor verdi det har å legge inn ekslusive pre-order features i selve spillet. Koster tid å penger å gjøre det også.
Her har de brukt tid på å lage et Theme som også kan selges etter launch. Jeg tror det var bedre bruk av tiden
Möjligt du har rätt men jag tycker ändå frågan är befogad då man ser fler & fler andra spelföretag använda den här modellen.
Men nu kör de på en theme och vi får väl tro att de har gjort den research de behöver för att besluta sig för detta
For de store vil det utgjøre en hel del penger å få inntektene tidligere hvis mange forhåndsbestiller. For MYZ vil nok ikke forhåndsbestillingen være veldig stor uansett og perioden er ganske begrenset så jeg tror ikke innsatsen hadde vært verdt det. Greit at utviklerne heller brukte tiden på å polerer spillet så kunne heller det grafikse teamet som trolig/kanskje var ferdig med selve spilloppgavene lage et Theme
19 eller 20 i dag om kurs skulle gjenspeile hvor bra den vidden var
For å si det pent så er jeg mer spent nå enn når EA CE kom ut. Tror dette spillet kommer til å selge som aids medisin i Afrika. Ehhhh kan man si sånt?
Hadde du sagt malaria hadde jeg blitt imponert. Aids er veldig meh og 90 tallet.
Å fa…
Jeg var først ikke interessert i å spille dette spillet. Håpet selvfølgelig på en suksess, men personlig ikke så begeistret.
Må si at jeg blir mer og mer sugen på å prøve dette selv! Syntes alt ser veldig bra ut! Håper flere føler det samme
MYZ ser mye bedre og mer polert ut enn CE.
Det blir sannsynligvis det mest “ferdige” spillet de noengang har lansert. Og godt er det.
Ja, ser genomarbetat ut! Och inte minst så verkar det jäkligt kul för en strateginörd som mig!
Ser ut som SC2 og CIV får en velfortjent fortjent pause hos meg
Plukket opp igjen CIV V på mandag, spillte igjennom 2 games til i går på Empereror med random civ og vant begge. Det er blitt for lett hehe.