den CE videoen ble vel laget på bunnpunktet til pewdiepie når han mista kontrakten med Disney og hadde tydelige tegn på en bomba psyke. Videoen het jo også “LITTERALY HITLER” eller noe sånt.
Mistenker at en evt ny pewdiepie video ville blitt bedre mottatt. Selv om jeg tror Fokuset til Funcom er på andre streamere.
Funcom sa jo at de så null effekt på salget av at pewdiepie streamet CE, mens de så klar effekt fra andre streamere. Jeg tviler på at MYZ har et publikum som har noe særlig overlapping med pewdiepie.
Ja, håper virkelig Funcom styrer unna Pewdiepie! Assosierer ikke han med kvalitet men heller med gauling og rølp (forventer voksenpoeng for denne kommentaren her )
Forskjell på views og subscribers. Siste jeg sjekket ham (noen måneder siden) var det klar nedgang i antall views. Jeg abonnerer på en haug med kanaler på youtube, men det er bare 5-6 av dem jeg følger fast (dvs. ser ukentlig) og kanskje bare to av de igjen jeg ser daglig.
Ja jeg syns det ser veldig bra ut. At man kan oppgradere både character og utstyr er et stort pluss. Så er nyvinningen stealth real time bevegelse med turnbased combat. Tror også spillet kan slå mye bedre an blant yngre spillere enn mange andre spill i sjangeren. Animasjoner ser veldig bra ut og spillet virker passelig vanskelig. At man også får møte nye characters og at man kan bytte hvem man har på laget “on the fly” er også bra. Tror spillet også slår bedre an på ps4 enn forventet siden jeg syns gameplayet passer godt til ps4 også. Og grafikken tar seg godt ut på en TV.
Enig! Synes Mutant ser sexy ut Har ikke spilt den type spill siden UFO-Enemy Unknown, og dette skal spilles Liker veldig godt det eg ser med at man utforsker brettet uten å være i turn-modus Her er det bare å rydde klar mandagen i kalenderen
Er det lov si at jeg syntes det “nye området” var pent, men ikke så kult? Vet at det er et lite team og har man har mye gjenbruk av materiell, men syntes det var litt vel likt som det som har vært tidligere? Håper på mer variasjon. fyi: fortsatt fullastet.
Enig, mer variasjon er blant tingene som trekker denne typen spill kraftig opp. Håper at det er ganske mye variasjon, men vi får nok ikke svar på det før ved lansering tenker jeg.
Det var en av tingene jeg hadde håpet å få klarhet i når det gjaldt demoen/betaen, men siden vi bare får tilgang til 2-3 timer spilling (som jeg antar er begynnelsen av spillet), så tror jeg ikke det.