Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Akkurat samme tenkte jeg. Ser ut som fullpris spill.

2 Likes

39.90-49.90 på console

2 Likes

Kan se ut som Divinity opplegg ja… Realtime så lenge du ikke er i kamp. Turn based trigges når fiender oppdager deg?

1 Like

A duck with an attitude problem and a boar with anger issues; these aren’t your typical heroes. Get to know Dux, Bormin, Selma, and many other characters each with their own unique personality and deranged perspective on the world and their situation.

Hvordan tolker dere dette?

At de forskjellige personene man kan ta med seg på oppdraget er unike med forskjellige skills, abilities, styrker og svakheter.

1 Like

Jeg synes det ser bra ut, gameren i meg ble iallefall hyped, skal testes! Det var bedre enn jeg hadde sett for meg :stuck_out_tongue: Kursen kan få leve som den gjør enn så lenge

@amateurleague DLC!! :smiley:

1 Like

Tror du treffer her, 29,99$ på PC, 39,99$ på konsoll. Hvis spillet kommer som retail, så kan prisen bli 10$ høyere, men er vel ikke så sannsynlig for en relativt ukjent IP?

De er 3 områder i byen, en bar med oppgradering og en butikk for å kjøpe ting. Ser for meg litt microstuff der. Jeg håper virkelig at de ikke gjør byen knotete for sånne OCD folk som meg som bruker for mye tid ti å gjøre meg klar til tokt. Velger å stole på at de sammenligner seg med Xcom og ikke divinity av en grunn:)

Liker teaseren, god fallout stemning underveis, som byttes ut med en stranger things vibbe på slutten :slight_smile:

1 Like

Søketrenden siste 4 timer:

7 Likes

Sett 9863 ganger 1388 tommel opp og 24 tommel ned på youtube

1 Like

Får det søket med seg søkene som inkluderer “road to eden”?

3 Likes

1 Like

Allerede over 10k views på traileren som ligger på den offisielle PlayStation kanalen - tror dette spillet blir hype!

Ca. 1000 nye views hvert 5 minutt.

3 Likes

Måste säga att jag är imponerad över spridningen. Riktigt bra jobbat funcom! trodde jag inte.

4 Likes

Funcom er flinke på det med spredning av news, samtlige gaming nettsteder jeg har vært inne på har skrevet artikkel om MYZ. Keep it ip :fire::fire:

7 Likes

Blir intressant och se hur The Ark är uppbyggt. Bilden är ju totalt magisk!

1 Like