13k visningar nu… redan 223 kommentarer
Ja det er Bare positive kommetarer… Sweet SWeet… Blir bra og være aksjonær framover nå… med To lanseringer på PS4
Jeg tolker det ikke som morti. Ser ut som det er flere karakterer enn disse 4 og at hver og en har forskjellige skills, abilities, styrker og svakheter.
14,3k - holder takten på 1000 views per 5-7 minutt
For ikke å glemme 97+ prosent tommel opp
Prosjektet gjør meg hype - fordi du ser og merker det er laget med kjærlighet og kreativitet. Bare se tilbakemeldingene. Denne svenske gjengen og Funcom kan finne på å levere en GOTY-kandidat her.
Syns videoen var steingod og digga både musikk og grafikken og detaljene. Har sett videoen allerede 3 ganger. CE spillet har jeg aldri spilt selv om jeg har eid Funcom i ett år men dette spillet kunne jeg virkelig tenkt meg å spilt.
Du har spillt Xcom da eller? Siden det er en sjanger du liker og Xcom er #1?
Nope. Never. Jeg er mer battlefield, call of duty gamer typen har nok litt med tiden som yrkesoffiser i utlandet
Har ikke sett xcom video en gang
Xcom er i samme sjanger, du styrer en squad og kamp er turn-based.
Markedet gir tilbakemeldinger og mener dette er knall. Massene bestemmer. Gamerne betyr alt, fordi disse skal kjøpe spillet. Videoen var det den var, og den synes jeg var kul. Resten ligge rpå steam og der kan man se mer av spillet er. Synes dette var en bra dag. Kursen kommer også folkens, vær ikke redde for det. Ikke noe klassisk dumping i dag ala tidligere, iallefall ikke noe mønster, kun litt skremselspropaganda.
Regner med det kommet til å hagle med negativ vinklet TA fremover nå, ørkenvandring osv. Blir tøft å holde ut for oss som har troen, men vi vet jo hvordan dette ender til slutt
Hvilkne link ser du på? for funcom sin video har ikke de tallene.
Xcom er i samme sjanger som mutant ja men ikke i samme sjanger som call of duty
Ahh Playstation la den ut, NICE.
16 000 views allerede der
Skjønner ikke de som stresser med kursen. Vi vet funcom er voilatilt. Len deg tilbake, ta en øl, fei over kona. se nyhetene og vent på at millionene renner inn.
Tipper co-op skytespillet som er i pre-production hos Funcom blir å bygge videre på denne franchisen. Noen som vedder imot?
Håper det
Nope!
Smart å bruke en IP man selv har hjulpet å bygge opp. Kan kjøre en fin krysspromotering mellom de to spillene. Muligens gjøre en deal med gjenbruk av assets med BD også.
Håper dere kan se linken, ei Facebook side som har lagt ut filmen, 290 som har delt den videre og 900 likes i skrivende stund