Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Det vil vi jo kunne se på steamdb :slight_smile:

Om vi kan få… 10-30 K samtidige spillere da smeller det godt på børsen!

1 Like

No NDA!

9 Likes

hm har preorder deluxe men ingen invite… rip

Jeg tenker at man kan ta høyest antall spillere idag og gange det med 2-3 for å få ca solgte.

1 Like

SJekk spamfolder :wink:

ofc… naaathing

Går demoen via Steam slik at vi kan se antall spillere fra idag?

Edit: Brainfart, har jo stått steamkeys flere ganger i tråden her :stuck_out_tongue:

Det er nevnt på forumet at det sendes ut Steam keys så vi antar det.

1 Like

Samme her, ingen epost om MYZ steam key :sweat:

Det er fristende å si at “da er de sikkert såpass selvsikre på at produktet holder høy kvalitet”, men det er jo dessverre samme greia med OTWD også. Ingen NDA der heller. Anyway, jeg forhåndsbestilte så jeg kan sjekke ut kvaliteten selv. Beste måten å finne det ut på.

7 Likes

OG, du kan skrive den kostnaden av på skatten :wink:

Som investor er det å bruke penger for å sjekke ut et produkt helt innenfor.
( shit you not)

8 Likes

CE solgte 320 000 ila første uken - de toppet ut på 53 000 spillere den sjette dagen.

Så du kan gange peak spillere med 5-6…

4 Likes

Demoen som ble streamet tidligere hadde endel småbugs (om noe irriterende), så det er bare å se på det her som betaen det er. Satser på at de får fikset så å si alt til release 4. desember. Funcom gjorde store skritt med CE fra måneden før release til release og det er mye mindre å jobbe med her utfra tilbakemeldingene jeg har sett.

2 Likes

Det er jo et singleplayerspill. Altså mange vil spille offline. Blir jo klin umulig å se på steamdb

Du kan da fortsatt se hvor mange som er in-game på Steam uansett om det er single eller multiplayer.

Gjelder det Canopy Growth også? @Gostemning :thinking::wink:

5 Likes

Så, det er innafor å kjøpe seg PS4 + MYZ og fradragsføre kosten?

2 Likes

Er man gaminginvestor så er man gaminginvestor.

1 Like

får kjøpe noen BMW aksjer da :smiley:

7 Likes

Kanskje lettere med PC, siden du kan bruke den til børshandel + +. Men må vel ha en viss omsetning / mengde handler i året for at det skal være legit. Greit å ha ting på den sikre siden i tilfelle de skulle sjekke deg. Personlig skriver jeg av 50% av kostnadene til PC/ mobil, siden 50% av bruken går til børs og handler.