Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Jeg mistenker også at de har brukt den ekstra tiden på å gjøre klar content.

2 Likes

Jeg tror de først og fremst har jobbet hardt med å få spillet skikkelig polished. Det er fortsatt endel småting igjen, så de har ikke akkurat hatt tid til overs. Jeg tipper de som ikke har hatt noen direkte jobber har fått jobben som testere. :stuck_out_tongue:

4 Likes

Ja nå er det bare bugfiksing og polish frem til launch som gjelder. Kan jo selvsagt være at noen ikke har fornuftige oppgaver å gjøre på spillet lenger og de kan tenke på nye ting men alt fokus bør være på å gjøre ting så bra som mulig frem til launch.

Fått spilt bare en time i spillet men opplevde blant annet at på det andre stedet man møter ghouls så plasserte jeg Dux på plattformen og lurte meg litt rundt og bort til et tre litt lenger bort med Bormin. Men plutselig var Bormin oppe på plattformen han også gitt. Litt teleportering der altså.

Ikke truffet på noen alvorlige bugs enda heldigvis. Jeg spiller ikke til vanlig lenger så litt irriterende knoting er det jo blitt i starten :slight_smile: Får se om jeg blir litt mer engasjert i spillet etter hvert.

1 Like

Då går MYZ att förboka på PS Store i Skandinavien också:

15 Likes

Kanskje du kom ani “f” når du var duck? Når du bruker den re-group mekanikken så teleporterer de seg til den karakteren du har valgt hvis de andre karakterene er for langt vekke.

Hva tenker du om spillet da @Krafer? Har du spilt turned-based før?

Nei jeg gikk bare rett frem mot et tre med Bormin. Rimelig sikker på at det ikke var fingertrøbbel fra min side.
Aldri sett noen teleportering når man trykker f eller heller da :blush: Slet litt med å få “f” til å fungere til tider. Er vel når den ene gjemmer seg at det ikke fungerer, men det er mulig det er tiltenkt og at det blir kjekk funksjon når man har flere enn 2 å styre.

Har forsåvidt spilt turnbased spill før men ikke xcom-typen nei.
Har vært litt å skynde seg å prøve det og da har jeg ikke greid å bli så gira på det enda. Bruker jo litt tid å bli vant til kontrollene også når man ikke spiller ellers lenger (spilte en del for mange år siden da). Så må få litt mer tid med det før jeg gir det terningkast.
Har kjøpt XCOM2 for å kunne sammenligne de også men ikke fått prøvd det enda heller. Litt tidsklemme :slight_smile:

1 Like

Begynner å bli veldig bra med trafikk på youtube med store sider med mange følgere. Flere som har delt opp demoen i flere episoder.

Tror MYZ kan selge mere overaskende mye!

6 Likes

Funcom på Facebook i går med samme anmeldelse:

13 Likes

Teleporteringen skjer når man er avskilt og trykker F på den måten Gostemning beskriver. Fungere veldig bra. Karakterer som er i hiding må reaktiveres igjen før de avlyder F kommandoen, noe som er meget praktisk når gruppen er 3 stk.

Spillet har minimalt med bugs, er smooth, vanedannende, og har retro 90 talls gamer feeling. Gamet er enkelt og greit fett som faen, spesielt for oss som er gamle ufo/xcom veteraner. :sunglasses:

8 Likes

Hmm må teste litt mer ser jeg. Takk for oppklaring :slight_smile:

1 Like

Når du spiller hard iron mutant, skjer ikke den teleportingen. da går dem.

Jeg holdt på å bli royaly fucked pga det. Fordi de gikk inn i synsfeltet til fienden.

1 Like

Vet ikke hvordan det virker, men MYZ ligger på side 2 over mest ønskede spill på steam.

5 Likes

Har du link til siden? Ikke helt sikker på hvilken side du mener på.

https://store.steampowered.com//search/?filter=popularwishlist&os=win

1 Like

Nærmere bestemt på 37. plass. Det går jo ikke an å bestille på Steam, men går an å legge til i ønskelisten. :slight_smile:

2 Likes

Bare en tanke.

Noen som vet om det er en stor deal å få MYZ på nettbrett/mob? Burde jo være et perfekt spill å spille på paden :slight_smile:

Takk. Når man er innlogget i Steam så har man mulighet til å legge spillet til en ønskeliste. Se nedenfor (eier MYZ så tok det spillet øverst på listen som eksempel):

Jeg vil jo tro listen i linken din er hvor mange som har satt spillet på ønskelisten. Så forsvinner vel spill ut av den listen når det lanseres, Veldig få på listen som lanseres før MYZ ser jeg. Just Cause 4 som lanseres samme dag ligger høyere ser jeg.

Aldri brukt denne funksjonen selv og aner ikke om mange bruker den.

I know that :slight_smile:

Ja det er de spill som flest har på ønskelisten, men usiker på om det er noe system på listen.

Når den heter Top Wishlists så bør det jo være det mest ønskede spillet som er øverst mener nå jeg :slight_smile:

Alle som ikke har kjøpt spillet her inne får legge det til lnskelisten sin (og alle de kjenner) så ser vi m det gir utslag :wink:
Ikke at jeg tror dette er en viktig liste da.