Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Vent å se om 1 uke :smiley:

Da blir det rimelig heftig ;D

1 Like

Jeg hadde egentlig forventet at trenden skulle falle litt tilbake etter beta-hypen før launch hypen begynner for fullt, men vi skulle visst høyere først. :slight_smile:

1 Like

Kan jeg spørre hvor du fant dette? Jeg lette hin dagen etter disse tallene, men ga tydeligvis opp litt for fort…

Jeg har tallene fra steamspy :slight_smile:

Dersom dette stemmer er det også være en høyre betaling desto nærmere release dato for spillet, siden personer som ville kjøpt spillet på nært release nå heller kan subscribe til gamepass ?

Myz på Xbox pass vil nå ut til mye folk, som igjen vil bli mye eksponering på youtube og de på andre plattformer må kjøpe spillet.

Får vi en ny “Best Funcom quarter ever” fra Rui ?

3 Likes

Får vi ikke håpe, da skal vi vel ned på 13-tallet.

2 Likes

Hva tenker folk, kommer det til å være en mulig å laste ned demoen til MYZ gratis etter launch? :stuck_out_tongue:

myzgype

Fallout 76 GTFO :sunglasses:

3 Likes

Ikke dårlig partnerskap det :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 Likes

Sånne ting får de faktisk betalt endel penger for!

4 Likes

Er det ikke slik at AMD da også får en del spillnøkler i retur i tillegg for å promotere både seg selv og spillet ekstra?

1 Like

AMD får normalt Logo som puttes i spillet. Kan sikkert være de betaler for nøkler som bundles med noen grafikkort også. Vet det skjer med noen spill

1 Like

Ser for meg at den dealen kan være god. AMD får tross alt god eksponering mtp dealen funcom har med microsoft.

1 Like

Kjører Xbox AMD cpu?

1 Like

Korrigerte innlegget mitt. Men xbox kjører amd cpu ja.

Ps4 kjører også AMD apu.

Jeg drev akkuratt å googlet det!.

Da gir denne dealen rimelig mye mening. Kult. Ikke super viktig men definitivt ikke negativt!.

4 Likes

Google search Mutant Year Zero…

6 Likes

Gleder meg til vi skal se på effekten av PR bombingen!

2 Likes