Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Jeg tenker økende tall er en god indikator på at hype virker, tror ikke man kan lese så mye annet ut fra de tallene enda.

Just Cause 3 solgte 1-2 millioner enheter på Steam alene.

2 Likes

Thronebreaker: The Witcher Tales har 19000 på steamcommunity. Det spillet kom ut for 3 dager siden og har hatt en peak i players på 3500. Tror nok MYZ kommer for fult de 3 dagene før 4.des når de med preorder begynner å spille/streame etc

Just Cause 3 solgte 2.3 millioner fram til 1. juli i år på Steam alene (ikke inkludert de som kjøpte på tilbud men aldri åpnet spillet).

Han säger vidare att:

“Increased engagement also leads to players spending more time in the game and that can lead to an increase in other monetization systems, like in-game microtransactions, downloadable content, and subscriptions.”

Och

"There is a benefit to single-player offline games as well, he added. The more people playing a single-player game, the more there are talking about it and word will spread. He called it “another element of discoverability.”

Blir mer och mer övertygad om att det här är rätt approach för Funcom när det gäller lansering på Xbox

2 Likes

8 Likes

Status for steam wishlist er 34 plass til MYZ. Opp 3 plasser siden fredag

13 Likes

Ny stream i morgen :muscle:

2 Likes

Gått forbi noen eller 3 over som er lansert?

Godt plasserte kilder sier at Game pass gir en engangs upfront betaling til publisher/studio for at spillet skal være tilgjengelig på gamepass i en bestemt periode

15 Likes

Gått forbi

6 Likes

Leser ulike comments på Youtube. Tomlene vender jo bare oppover, og denne kommentaren oppsummerer det bra. Tror de som er inne i Fun har gode måneder i vente. Noe som innbefatter at her vil det trolig lønne seg å sitte over release.

2 Likes

2 Likes

Det begynner å bli litt bevegelse på Google for MYZ!

13 Likes

Og streamer pushet har ikke startet enda.

Gleder meg til å se den grafen om en uke :wink:

1 Like

Hysj da, fikk ikke lastet opp på 15 sist, denne gangen er jeg klar.

Det ser ganske bra ut for MYZ på dette tidspunktet. Årets Sleeper hit-kandidat?

2 Likes

Det er en del aktivitet på Youtube; det virker som om det har vært et bedre medium enn Twitch for demoen. Mulig det har med lengden å gjøre. Det er vel grenser for hvor lenge man kan sitte på Twitch og spille den samme demoen.

Gleder meg til google trenden blir relevant 1. desember. :stuck_out_tongue:

Mer som en distraksjon, her er MYZ sammenlignet med et spill som har floppet, men fortsatt solgt 150-200k kopier på en uke:

Det kan godt hende folk bruker andre søkeord for OTWD…

2 Likes
9 Likes

Bra trend, litt over to uker til lansering nå! :sunny:

11 Likes