Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Har gjort det også. Kjøpte til en kompis, viktig å få bumpa det oppover listene

6 Likes

Inne på Gamespot top 50 overall nå. Plass nr 50 riktignok, men da er det inne og kan starte klatringen.
https://www.gamespot.com/gamespot-50/

image

19 Likes

bilde

13 Likes

Gillar ”buzz”-grafen! :muscle:t2: :chart_with_upwards_trend:

2 Likes

Her er en kar med over 500k abonnenter som føyer seg inn i den lange, uavbrutte rekken av influencers som digger MYZ:

Må være hundrevis av disse videoene nå, og samtlige er overlesset med likes og positive kommentarer.

Bare å GLEDE seg til spillet treffer massene :money_with_wings:

14 Likes

Kjøper heller på lanseringsdagen gjennom Steam. Må hjelpe på listeplasseringen hehe

5 Likes

Ikke fristet til å kjøpe deluxeversjonen så du får testet spillet 1. desember? :smiley:

image

10 Likes

Jo ved release forventer jeg inne på topp 10, men akkurat nå er det blodfans og investorer som kjøper og de fleste har nok kjøpt allerede.

For å komme høyt på lista før release må det nok være en gulrot som lokker og en kjempedyr versjon med tilgang til demo nå er ikke nok. 3 dagers headstart lokker muligens noen 3 dager før release.

1 Like

Satser på at streamerne setter i gang den helgen og får de som er mest ivrige til å kjøpe deluxutgaven :smiley:

Du forventer såpass? Hva forventer du av normalutgaven?

Tenker på normalutgaven nå. Spillets kvaliteter + word of mouth + streaming + annen reklame så utelukker jeg ikke GTS topp 5. For en stund i alle fall.

1 Like

Da er vi enige. Det var deluxe versjonen jeg mente folk ikke burde forvente å se på topp😀

1 Like

går att följa folk som köpt deluxe edition nu på steam. 7 som spelar :stuck_out_tongue:

5 Likes

Med endel tusen Funcom-aksjonærer, så… :smiley:

Se der ja!

:smiley:

Litt rart ikke Steamcharts fungerer enda. Men steamdb er jo greit det også :blush:

Noen som har peiling på om det er soneinndeling på PS4 eller om man kan spille dette overalt?

Takker for artikkelen.
I bunn og grunn blir det til at jeg får ta sjansen og se hva som skjer.
Holder for det meste til på det amerikanske kontinent, men har satt opp PS4 med VPN i Norge (hvilket selvsagt kan endres)
Skal kjøpe to spill, ett for avkommet i Norge og ett for meg selv, så jeg må kanskje kjøpe dem separat. Vet ikke når sonen blir låst, om det er ved kjøp, altså hvilken profil man bruker ved kjøp eller om man låser sonen ved nedlasting på selve konsollen (og derfor hvilken profil man benytter der)
Min spillerfaring er begrenset og derfor noe “klønete” spørsmål.