Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Han har 1.13 mill følgere.

17 Likes

Noen som har lagt ut denne før?

2 Likes
2 Likes

Er vel den samme som jeg la ut?

Ja var vist det…

Å der var MYZ tilgjengelig for kjøp på steam til 349 kr (549 kr for deluxe edition) og 30 plass på top wishlist!

20 Likes

Det er fremdeles 5 plasser ned til Edge of Eternety, og de samme spillene imellom så jeg tror det er et par spill som er fjernet fra listen…

1 Like

a33bba56d328fc3a706b7a58ab7c8de5

1 Like

Liker ikke å være det, men upresise nyheter/falske forhåpninger varer bare så så lenge, så rives de opp likevel :slight_smile: Jeg forventer at folk retter på meg også dersom jeg sier noe som er feil / upresist.:point_up:

Men det ser ut om om det er ganske bra tilførsel på medlemslista til MYZ det siste døgent; 18896 nå. Det er 400 nye, mens det døgnet før var ca 100 nye. :+1:

5 Likes

Ligger på 404 plass på GTS!

Håper ingen tror at det er forventet at denne skal dunke inn på topplista, bare så det er sagt.

2 Likes

Det forventet jeg😱

1 Like

Om ikke MYZ får en periode topp 5 tror jeg det er mange som blir skuffet, meg selv inkludert. Men du snakker kanskje om pre-sale av Deluxe-versjonen?

2 Likes

Det stemmer.

De som vil ha denne har nok allerde kjøpt den for lenge siden, pre steam.

Første uke i desember har jeg og troa på at NORMAL versjonen av MYZ er på førstesida en god stund.

2 Likes

Hva med oss som kjøper 2? :joy:

1 Like

Jeg forventer at spillet hopper noen plasser etter den kommentaren der.

Kom igjen, chop,chop.

Done

#305 hehe :slight_smile:

1 Like

Såpass! Vi bør kjøpe en hver!

1 Like

Du må jo kjøpe spillet fra funcom sin side hvor de ikke betaler 30% til steam. Du kan tom bruke earlyduck og få 10% rabatt og de tjener mer. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes

Har köpt till ps4! :grinning:

1 Like