Ser de nevner på streamen idag at man bør adde mutant på wishlist. Så kanskje derfor vi ser videre stigning
Var det noe særlig med folk som så på den?
Bør man kjøpe MYZ til PS4 på lanseringsdatoen? (Mtp. listeplassering o.l.)
Side 5, dvs 25 * 5 - 10 = 115. plass på Global top seller lista. Hopper litt op og ned, men dette er ikke verst!
1 til deg selv, og til alle vennene dine, husk å kjøpe vanlig og deluxe edition. Kjøp gjerne 10 kopier ekstra. Bare sånn i tilfelle.
Bare vent til Erlings Pr show starter.
Dette er jo relative verdier, dvs at man ikke egentlig fra listeplasseringen kan beskrive nøyaktige salgstall, men det er lovende at det selges relativt bra uten nevneverdig med markedsføring. Youtube er i dvale, det samme er Twitch.
Vi må nok prøve å smøre oss litt med tålmodighet, tipper på at det ikke skjer noe særlig av betydning før siste uken (spesielt siste helgen) før lansering.
Greit å notere seg at xsolla siden til funcom enda er aktiv og at den nok stjeler pre orders fra Steam. Det viktige er uansett trend, at salget stiger i takt med PR.
På #210 plass nå. Du bruker global lista og ikke topsellerlista for Norge @torsteinius?
https://store.steampowered.com/search/?ignore_preferences=1&os=win&filter=globaltopsellers&page=9
Side siste helg er åpen beta for alle så håper jeg PR starter allerede denne helgen for å bygge opp. Men jeg er helt overbevist om at Erling har en plan bestående av 20.000 postit lapper hengende over alt i PR war room @ funcom HQ.
Var på 101 plass sent i går kveld (tror jeg).
Det er i så fall riiimelig imponerende da deluxeversjonen er priset som et AAA spill
Då köps det i U.S. of A!
Jada, jeg har lært!
Ville bare sjekke fordi jeg røra selv her om dagen
Ja kan confirma 101 runt 00:00 -01:00 på GTS…
Säljer bra i EU/USA, sämre i asien, tro dock asien är generelt skeptiska till förköp…
MYZ interesse pr idag
Det har nok også med markedsføringen å gjøre, Funcom måtte jo bruke partnere i Asia for å selge bra. Jeg tipper at hvis MYZ selger bra nok, så får de asiatiske partnere som hjelper dem der