Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Liker at flere høykostland ( usa, Canada, Australia og europa) er godt representert. Selv om sverige lyser opp som en blå slapp penis

Spent på om vi tar igjen Just Cause 4 :money_mouth_face::smiling_imp:

Har sett at det er en del interesse på potugisiske/spanske youtube videoer. Når jeg bruker google translate på hva de sier så er det lite “dette må jeg ha”. Det er mere som ; “Kan vi få mere videoer når det er full release, pleassse?”

Lurer på om de i Brasil/Argentina sitter og ser på folk spille istedenfor å kjøpe selv?

Folk ser på i hele verden, det er jo derfor twitch finnes :wink:

Funcom har bekreftet at Pr bombe strategien inneholder masse streamers og influencers. Så det er bare å sitte ned og nyte showet.

1 Like

Ikke glem Russland, en haug med russere som digger spillet også :ru:

Der er spillet billig ;(

Jepp, det jeg lurer på er om de kjører på noe særlig denne helgen? Få et par store streamere til å teste demo-betaen denne helgen og så få dem til å spille mer/resten neste helg? :stuck_out_tongue:

PR-messig, så skulle de ha sluppet demo-betaen nærmere launch, men kvalitetsmessig, så gjorde de det nok lurt å kjøre på en måned før. Tipper de har fått fikset de mest irriterende feilene til launch. Hadde vært sååå fett hvis vi fikk et Funcom-publisert spill hvor bugs IKKE er et tema i user reviews. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Litt usikker hva de tenkere, litt dumt om HELE spillet er spoiled før release, så kanskje de kommer en utvidet demo version streamere får denne helgen?

Nekter liksom å tro at de holder lokk på PR frem til 1 des.

Jag hoppas på en fet trailer innan release! :muscle:t2:

1 Like

Deluxeversjonen har dette:

3-day head start access to the full game before launch

Kan ikke tro at sponsede streamere ikke får tilgang til denne? Eller så vil de jo stream “gammelt” content, noe de neppe er så interesserte i.

1 Like

Det vil jeg tro, men det er jo 1 desember.
Nekter å tro at PR først starter da.

Så det jeg lurer på er hva som slippes denne helgen ( siden jeg tror PR starter denne helgen).

Med good bye kansas på laget, så er det jo nesten garantert!

1 Like

De sa på streamen i går at alle som har preordret får spillet 3 dager før. Bare demoen er kun for deluxe edition.

4 Likes

Hvorfor er bildet til MYZ på lista ødelagt eller manglende? Noen som har vært klønete og lagret i feil format ellernoe? Samme på mobil også.

Er en del russiske videoer med masse views og likes :sunglasses:

Mener du den med hu dama som tryner på isen?

Jepp.

«Don’t stop me now» :musical_note:

Edit for å ikke bryte forumreglene:

Toppkommentaren oversatt:

And they said that a goose pig was not a friend :slight_smile:

1 Like

Kan vi ta sånn i offtopic posten? og holde dette relevant

Det er ikke det som står på Steam eller deres egen side og det gir jo ikke noen mening? Da blir jo releasen 1. desember. :stuck_out_tongue: