Forhåndsbestiller du får spille tre dager før ja.
Gjelder for vanlig- og deluxe utgaven.
Riktig! Det står ikke på Steam såvidt jeg kan se?
Lurer på når de tar bort 3-dager før ved preorder?
Ingen informasjon om å få access tidligere på verken PS4 eller XBOX, så gjelder nok bare PC.
Vil tro det blir der frem til release, kan ikke se noen grunn til å ta den bort. Isåfall burde det vært annonsert at du må bestille før x dato for å få det, slik at det blir et insentiv til å handle kjapt.
… så release for Mutant Year Zero er egentlig 1. desember? Sikkert ikke så dumt når Just Cause slippes 4. desember, men litt snikete.
Veldig godt spotta btw, bra du tok det opp
Blir egentlig det ja, i vært fall for PC vel å merke. Kjipt å bare ha PS4 å spille på da
Både xbox og ps4 blir lansert 13:00 (vår tid) 4. des, om jeg ikke tar feil?
Hva er grunnen til at de ikke klarer å vise riktig icon for MYZ? Ser rimelig amatørmessig ut, og gjelder jo BARE MYZ.
Topseller lista; Deluxen ser skikkelig Delux ut:
Siden til MYZ på Steam:
Da stopper ihvertfall alle å scrolle for å sjekke det ut
Gjelder bare Deluxe, standard er i orden. Fikses garantert raskt.
Har vært slik i et døgn minst for min del… Må få ordnet det før MYZ tar av, ellers vil de jo miste mye markedsføring fra topplista.
Fikk endelig karret meg til å se denne.
Mannen har tydeligvis grei erfaring innen sjangeren ( ser han har spilt phoenix point backer betaen i det siste), og det han har av klager er lyden av våpnene ikke er like awesome som våpen designet, og at fonten!! i spillet er litt meh. Og han poengterer at grunnen til det er fordi resten av spillet er så sabla bra laget at fonten stikker seg litt ut. #luksusproblem, men fontdesigneren burde få noen piskeslag
Sendte mail til Erling, de har informert steam, Steam “jobber med problemet”.
Da kan det vel ta sin tid. De jobber vel enda med å få OTWD til å bli et produkt på GTS listen, men mulig det har falt så langt ned på listen at det er litt whatever nå
Pen and paper rpg, originalen
20 som spiller MYZ-demoen på Steam nå - ny ATH
Sånn…nå har eg startet spillet så vi er oppe i 21
Edit: 22