Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Forhåndsbestiller du får spille tre dager før ja.

Gjelder for vanlig- og deluxe utgaven.

8 Likes

Riktig! Det står ikke på Steam såvidt jeg kan se? :thinking:

Joda, står her:

EDIT: Gjelder det PS4 og XBOX også?

4 Likes

Lurer på når de tar bort 3-dager før ved preorder? :stuck_out_tongue:

Ingen informasjon om å få access tidligere på verken PS4 eller XBOX, så gjelder nok bare PC.

Vil tro det blir der frem til release, kan ikke se noen grunn til å ta den bort. Isåfall burde det vært annonsert at du må bestille før x dato for å få det, slik at det blir et insentiv til å handle kjapt.

4 Likes

… så release for Mutant Year Zero er egentlig 1. desember? Sikkert ikke så dumt når Just Cause slippes 4. desember, men litt snikete. :stuck_out_tongue:

Veldig godt spotta btw, bra du tok det opp :slight_smile:

3 Likes

Blir egentlig det ja, i vært fall for PC vel å merke. Kjipt å bare ha PS4 å spille på da :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Både xbox og ps4 blir lansert 13:00 (vår tid) 4. des, om jeg ikke tar feil?

Hva er grunnen til at de ikke klarer å vise riktig icon for MYZ? Ser rimelig amatørmessig ut, og gjelder jo BARE MYZ.

Topseller lista; Deluxen ser skikkelig Delux ut:
MYZ%20icon%202

Siden til MYZ på Steam:

1 Like

Da stopper ihvertfall alle å scrolle for å sjekke det ut :wink:

Gjelder bare Deluxe, standard er i orden. Fikses garantert raskt.

Har vært slik i et døgn minst for min del… Må få ordnet det før MYZ tar av, ellers vil de jo miste mye markedsføring fra topplista.

1 Like

Fikk endelig karret meg til å se denne.
Mannen har tydeligvis grei erfaring innen sjangeren ( ser han har spilt phoenix point backer betaen i det siste), og det han har av klager er lyden av våpnene ikke er like awesome som våpen designet, og at fonten!! i spillet er litt meh. Og han poengterer at grunnen til det er fordi resten av spillet er så sabla bra laget at fonten stikker seg litt ut. #luksusproblem, men fontdesigneren burde få noen piskeslag :stuck_out_tongue:

7 Likes

Sendte mail til Erling, de har informert steam, Steam “jobber med problemet”.

12 Likes

Da kan det vel ta sin tid. De jobber vel enda med å få OTWD til å bli et produkt på GTS listen, men mulig det har falt så langt ned på listen at det er litt whatever nå :sweat_smile:

1 Like

5 Likes

Pen and paper rpg, originalen :heart_eyes:

20 som spiller MYZ-demoen på Steam nå - ny ATH :duck:

8 Likes

Sånn…nå har eg startet spillet så vi er oppe i 21 :rofl:

Edit: 22

1 Like

1 Like