Live på Youtube også.
Funcom er gode på å bygge hype med litt dybde i. Gjengen fra USA og TSW / SWL er jo mestere på denne typen teasing.
Utrolig kul måte å tease på! Merker eg blir supernysgjerrig på ka som skjer
Her er de plassene de livstreamer nå:
Det ble spilt av noe som hørtes ut som morsekode under streamen. Forsøkte å dekode koden, noe som resulterte i det følgende:
SOS SOS COME IN FARROW SOS SOS
Ifølge IMDB er Farrow en karakter i MYZ.
Det finnes også et achievement for Farrow (ctrl+f, søk på Farrow). Mystisk
forsøkte det samme kom frem til SOS SOS COME AWPMSSKKASSASSKS
Samme folka de brukte for CE og community engagement - knallflinke, med fet portefølje og kundeliste
PR i gang, dette blir bra ja, dette er noe Funcom er best i klassen på. Liker at de streamer live på Steam, håper dette blir featured på førstesiden
Som jeg spekulerte tidligere og senest i sted, så har Funcom likt å slippe videoene til launch på siste onsdag før lansering. Håper derfor på snacks i morgen🙏🏻 Ser jo ut som de bygger opp til noe nå😄 Spennende tider for alle mann!
Tack för info!
Klatret 2 plasser siden i går, vil si det er et bra utgangspunkt før PR.
https://www.gamespot.com/gamespot-50/
Større (og viktigere) utvikling vil trolig komme fra i morgen av, men kjører en kjapp update en uke før launch:
Et usedvanlig merkelig spørsmål.
En ting er i allfall sikkert, et spill kan ikke komme høyere enn nummer 1, - FØR det flopper (som du skriver).
Medlem i en dag ja…snakkes da
Deluxe 156
Basspelet 183 på Steam. Klättrar fort efter höst rean
Måtte runde demo en gang til på hard. Men sliter få tatt de to gouls på lvl55. Klarte det på easy og har vært nære. Håper jeg får det til innen tirsdag.
MEN har noen fått til å bruke mutant wings til dux? Får det ikke til å fungere. Ikke passive mutation til Selma heller.
Det er ikke mulig å ta dem i demoen tror jeg
Prøv å bruke scrollhjulet på musen til å endre høydenivå når du bruker vingene til dux