Nope. Ser ut som den ikke fungerer i demo.
Joda. Fikk det til på easy. Fant ett triks. Fikk ett sinnsykt stort våpen som har 13 i damage. Får det nesten til i hard.
Jeg prøvde å gå tilbake å ta dem etter at jeg runna demoen, kasta molotovs og granater på dem. Null effekt.
Det er tydeligvis flere forskjellige morsekoder på nedtellingen, og alle ser ut til å handle om Farrow som er den siste karakteren som enda ikke er blitt revealet (de andre skulle være Bormin, Dux, Selma og bartenderen Pripp).
Her er et bilde av Farrow:
Foxxxxxy
Når MYZ har solgt ~1 mill. kopier til jul, skal jeg bytta avatar til:
Trikset er å ha burner på våpenet. Det er 50% mulighet for at de tar fyr. Den vil skade de. Men du må ha så mange medkits at du overlever. Og litt flaks. Dediker en som healer og to med burner våpen. Healer får mest armor og immune mot critical damage. Begynn med selma som binder de til bakken og kast molotov sånn at de må bevege seg igennom flammer. Da kan det hende de tar skade. Som sagt, fikk det til på easy mode. På hard sliter jeg med 10 medkits.
Da var vi på Top 100 GTS med deluxe
Sida 5…så inte riktigt hipp 100
Du må ta vekk filteret
BILLIG LIKES!
Kvalitet - I LIKE
Godt jeg postet 2 stk. kvalitetsposter rett i forkant, da
Har faktisk gitt deg for de altså…
Filter eller ikke, begge utgavene av MYZ vil komme inn på top 100 etter hvert som USA våkner til ila. kvelden.
Har sett vingene i bruk av noen av streamerne, så det skal fungere i demoen.
Deluxe er på plass 98 nå hos meg uten filter. Vanlig utgave #107.