Som nevnt før, så var jo den sånn Caliditas lyktes med sitt produkt. Der var det en mer kontrollert frigjøring av virkestoffet som ble til gull. Og virkestoffet var godkjent og allerede i bruk i samme indikasjon.
Jeg tenker at dette er lavthehengende frukter for BP. De vet at produktene sine fungerer og selger bra. Og de vet gjerne også hva som er ulempene med produktene også.
Så jeg tenker at det å teste eksisterende legemidler i kombinasjonen med f.eks. nye leveringsteknologier er en «enklere» måte å øke salget på enn å utvikle helt nye produkter fra scratch.
Det er jo en ganske genial og elegant måte å jobbe spør du meg, ref Caliditas sin sukess.
Jeg kan «njet» om det Nanexa driver, men hvis det stemmer det som ble skrevet i åpningsinnlegget på denne tråden, så er jeg PharmaShell er nokså unikt Kinderegg som leverer på veldig på mange områder og som gi enorme fordeler til de som klarer å ta i bruk teknologien.
Mtp at de nå har 4 samarbeid med BP så får jo man litt følelsen av at dette selskapet er honningkrukke de store selskapene sikler etter.