I følge de siste mailsvarene fra CEO til utålmodige aksjonærer får man inntrykk av de sitter i sluttforhandlinger på flere fronter.
#wetink#PCIBvibber
En stor og omfattende deal kan det virke som?
I følge de siste mailsvarene fra CEO til utålmodige aksjonærer får man inntrykk av de sitter i sluttforhandlinger på flere fronter.
#wetink#PCIBvibber
En stor og omfattende deal kan det virke som?
Gi meg nå en ascendis tilsvarende avtale 
Var det røffli 150 MUSD i lanken?
Stemmer det
selskapsverdien steg med 11mrd kr på den avtalen, nanexa får nok litt mer futt enn Ascendis
drøye 55-60kr per nanexa aksje om det skulle bli en realitet
WTF???

Nå skjønner jeg hvorfor han analytikeren kaller Nanexa «opsjonspriset»! 
Jeg tipper vi får tilløp til FOMO i aksjen utover sommeren. Tror vi ser 4,5-5 kr innen innen juli
David har sagt at en tilsvarende avtale blir vanskelig siden Ascendis allerede har produkt på markedet, dog så har nanexa validerte glp1 data i en liten fase1 samt enda bedre data i rotte studier for semaglutid.
Ja, har notert meg den kommentaren.
Vi får se, samtidig er ikke 100-150 MUSD all verden i denne bransjen her heller. PS har jo noen unike og kostnadsbesparende elementer ved seg som jeg tro vil være gull verdt i kompetetivt volummarked som slankemedisin vil være fremover.
Jag upplever att de bolag som vi pratar med ser tekniken som en möjlig plattform för flertalet produkter framöver.
MVH
David
Merkelig hvordan markedet sover på denne enda. Men tar seg nok opp i Juni 
Klarer de å lande en plattformavtale nå, så håper jeg det kan innbære et relativt stort beløp.
Ser for meg at den skyter fart i juni pga FOMO og forventinger. De har jo flagget deal i 1H 26…… 
Kursen ypper seg. Tror vi ser femmeren i løpet av juni.
Når våkner TI opp? Etter avtalen? 
Da var vi på 4, økt beholdningen helt siden lån til aksjer konvertering. Med feriepengene inne så blir det å øke videre ved en rødere anledning 
Bare å laste opp inntil FOMO setter inne for fullt
Skulle tro at investorer med selvtillit og gevinster fra Circio skulle begynne å dukke opp her, men de hater kanskje penger?
Ja du maser så mye om circio aksjonærer at jeg måtte kjøpe idag. Så nå kan du bare signere før helga.
Er også med fra 3,69 her, og det er til tross for alt gnålet om å sette penger fra Circio inn i Onco 
Er godt at kjøpene er gjort på godt vurdert grunnlag i det minste 
Unektelig spennende tid i denne aksjen vertfall. ledelsen kunne like greit streamet hele forhandlingsseansen gitt svarene de gir på e-post
Skjønner ikke hvordan CEO har tid til å forhandle med partnerne når han skriver 20 mail for dagen til Discorden 
Det der virker litt desperat. Han setter hode på blokka sånn som han holder på på mail
Enten det eller så er det veldig sikre, vi har sett begge tilfeller 
Det har de gitt uttrykk for i offentlige presentasjoner så det er ikke nytt.
Så lenge det ikke kommer ut børssensitiv informasjon fra mailene er det hyggelig at han tar seg tid til å svare ut aksjonærene