Inne på BitGrail ?
Kjøpte litecoins på kraken og overførte til bitgrail for å handle Raiblocks. Men som cairnz sa så pass på for prisene. Varierer veldig med hvilken coin du bruker
Da har man kjøpt sine første XRB Kom inn relativt sent i forhold til dere andre ($13.87). Sitter long, og håper på å kunne fylle på litt mer senere!
Jeg gjorde det samme… Vi får håpe den skal mye høyere opp
Kommer i hvertfall noen nye alternativer 1. Januar. Jeg vet at rai.exchange er en av det. Der skal du kunne overføre litecoins og motta raiblocks direkte i egen wallet. Kommer flere også, men jeg har ikke helt oversikten over detaljene nå.
Spennende! Ser raiwallet.com finnes, vet ikke om dere bruker den eller om dere bare oppbevarer på BitGrail enn så lenge ?
Jeg venter på at den skal synke ferdig nå, har overført 10xrb til den, og lurer på om jeg skal sende over resten også, ser ut som det er en god coin å holde fremover.
Bitgrail har jeg ikke noe kjenskap til, så antar bare at det er utrygt
Jeg bruker denne ja. Har ingenting på exchange
Denne har fungert fint for meg også
Ny dipp??
Ja, smalt godt nå. Var nok mange som skulle kaste seg på Ripple bølgen.
Bitgrail har rykte på seg for å være en shady exchange. Jeg tviler på at raiwallet.com er så forferdelig mye bedre, men jeg har sendt alle mine dit.
Det er dog noen som holder på å lage en app til Ledger Nano S, så om forhåpentligvis kort tid får vi mulighet til å lagre det kaldt
Edit: For de som har Rai på Bitgrail så står det feil i beskrivelsen deres for deposits og withdrawals. Det står 100 Mrai (XRB), men det er bare 10. Jeg sendte fra Bitgrail i dag først 10 stk til raiwallet og deretter resten uten problem.
Legg dog merke til at man på raiwallet kan bli nødt til å gå inn på Settings og krysse av for “Generate PoW locally” før overføringen blir synlig til walleten. Jeg satt en hel time og ventet og trodde mine XRBs var lost forever før jeg fant ut av dette via reddit.
Jeg så den videoen og de snakker om “no fees” som IOTA. Da lurer jeg på til dere som har handlet RAIBLOCKS på Bitgrail etc. - betalte dere fees når dere overførte fra exchange til wallet?
Tror de har en liten fee for under 100 xrb, ellers er det gratis å flytte ut.
Edit: 1000 Mrai står det faktisk, men har skjedd forandringer så usikker om dette fortsatt stemmer.
Nice!
Noen som har vært med på hele himmelferden? Fra 0.14 cent typ? Er jo helt vanvittig stigning om man har vært med hele veien. Jeg vurderer å gå inn i denne på nyåret om den korrigerer ned til under $10 men ser jo absolutt verdien av den nå, og tror fort den kan havne blant topp 10 neste år.
Binance har en coin of the month vote nå:
Kom dessverre litt for sent inn… Oppdaget Raiblocks rett etter den suste opp til 1$
@aeee: Ja, så det på twitter. Er ikke mange av de andre coinsa på lista som er like store som Raiblocks, så her kan det virkelig ta av!
En listing på binance ville vært enormt.
Anbefaler alle å stemme. Registrering er fort gjort og om noen trenger funds (1 vote koster 0.1 BNB) er det bare å sende adresse så kan jeg overføre.