Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nano (NANO-NHL) Kryptovaluta

Her er en enkel demo av en overføring.

https://gfycat.com/gifs/detail/ApprehensiveDistantBrontosaurus

hiver meg på her og kjøper litt raiblocks :slight_smile:

Det er nok lurt :slight_smile: Jeg kjøpte Raiblocks for 2-3 uker siden, det går bare oppover.

Hiver meg på jeg også. Er sikkert alt for sent ute, men satser på at den fortsetter å stige.
Er på jakt etter en altcoin som ikke har tatt ut alt potensialet ennå…

1 Like

Man har faktisk gått glipp av 1000% ish men jeg tror dette blir en god krypto. Om den skal 1000% til tror jeg ikke men kanskje 10x om man hodler ?

Synd jeg solgte her etter 40% gevinst da jeg kjøpte på 2.27 :stuck_out_tongue: Gratulerer til alle som har blitt med på den store oppgangen. Selv tor det er større potensiale i andre coins fremover nå. Jeg sitter nå med Enigma, Iota og VeChain.

Tror fortsatt denne skal opp mot 100$ ganske så raskt. Listing på binance er stort kontra de små exchangene de er på nå.

2 Likes

Denne er veldig bra!

Jeg har litt eth på Coinbase. Hvordan kan jeg få kjøpt xrb på en best, sikrest og billigst måte?

Nå med engang? Lag bruker på bitgrail og overfør til der. Sjekk prisene hva som er billigst (som regel bitcoin). Bruk 2-key authenticator for sikkerhet og i tillegg overfør XRB du kjøper til https://raiwallet.com.

Det er en maks withdraw sum på 0,5 Bitcoin om du ikke er verified FYI.

Etter hvert så anbefaler jeg å bruke de andre exchangene når du skal selge igjen. Skal komme flere, men akk. nå er det kun bitgrail som selger (og mercatorx, men ingen som bruker den)

1 Like

Er det noen som har erfaring med hvor lang tid det tar å overføre fra bittrex til bitgrail?

Har aldri brukt bittrex, men spørs jo hvilken coin du overfører. Bitcoin tar jo opptil noen timer, mens Litecoin f.eks bruker rundt 15 min ca.

1 Like

Litt under 1time tok det meg.

1 Like

Lest try. Takk @pg-san

Går det an å overføre eth hos Coinbase til BitGrail eller mente du overføre penger til BitGrail?

Overføre eth fra coinbase til bitgrail. Bitgrail har ikke USD/Euro. Kun coins

1 Like

Gå via GDAX fra Coinbase - det er som regel lavere avgifter da. Coinbase->GDAX er gratis for alle coins (samme login som coinbase)

2 Likes

Kan du overføre penger direkte til GDAX eller blir det slik som BitGrail at du kan ikke handle med dollar/euro?

Litt begrensa hva du kan kjøpe hos GDAX og ser jeg

Du bruker penger mot Coinbase og får en eller annen kryptovaluta (BTC/LTC/ETH) - disse flytter du fra coinbase til GDAX* (gratis og instant) - deretter tar du en withdraw fra GDAX til din BitGrail-wallet eller hvor du vil handle, og så kan du kjøpe XRB. Det er nok BTC som gir deg best kurs skulle jeg tro, men det tar jo evigheter å overføre.

  • Coinbase og GDAX er samme firma/backend. GDAX er exchangen for intra-krypto-trade og Coinbase er når du skal ha mynter :wink:
1 Like