En grei start
Nå er den plutselig opp 12,3% i dag. Betyr at at vi kan snu på det og si at NATTO-aksjonærene har ståltroa?
Det handler vel mest om at brent oljen er litt opp
Sluttkurs i dag 15,70 var godkjent det Baby steps, men i riktig retning
Vanvittig lite omsetning!
Tror det er vanlig i slutten av konsollidering
Kjøpte litt på dippen idag
Latterlig, nå kom oppkjøpstilbudet på 12,75 NOK per aksje hos nettmegler, har så klart takket nei for mine 100 000 aksjer.
Altså selger man til 12,75kr så er det under 15x av det man kan tro første HALVÅRS resultat lander på… Og det i et selskap som melder om 70% vekst y/y første halvår.
Ikke kommet noe i VPS eller Nordnet hos meg
ikke hos meg heller. må ha for få aksjer
Det er sikkert fordi jeg har Avanza bank og de er nest største på eierlisten. Får håpe svenskene ikke lar seg lure.
skulle tro at det ikke var så vanskelig for de å svare på det. Fra mitt ståsted synes jeg det er litt spesielt å spørre om noen vil selge godt under markedspris.
Man skal ikke se bort ifra at strategien er lur, når man ser kursutviklingen. Hadde de kommet med et anstendig bud ville kursen nå vært over 20. Mange blir nok i tvil om hva som er en riktig pris å selge på.
Personlig hadde jeg vel gått til de største aksjonærene og bydd en mer fornuftig pris, og ventet til jeg var >30% med å by på hele selskapet.
Men ja, de får styre på. Jeg har ikke gjort så mange oppkjøp, så vet ikke hva som er beste måte å gjøre det på.
Ja de kunne jo også smugkjøpt litt i markedet, men vi får se. Får satse på at det ikke blir noe oppkjøp eller at man får en rimelig pris på 55 kroner eller noe
Supert @holmes.
Vi får nå se hva som skjer mtp det patent greiene. De sorgene tar jeg ikke på forskudd før det enten er inngått en avtale eller det foreligger en rettskraftig dom.
Tror observasjonen hans om oppglødde investorer nok kan stemme ja.
Må jo være langt over grensen til Børsmanipulering